مشهد

دلیل تاخیر در بهره برداری از پارکینگ آزادی مشهد اعلام شد | از شهروندان عذرخواهی می‌کنیم

معاون عمران حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با عذرخواهی از شهروندان به دلیل تاخیر در بهره برداری از پروژه پارکینگ و پایانه آزادی گفت: وجود معارضات دلیل تاخیر در بهره برداری از این پروژه است.

به گزارش شهرآرانیوز، خلیل الله کاظمی، در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه و پارکینگ آزادی افزود: اکنون براساس تابلو روز شمار پروژه پارکینگ و پایانه آزادی باید به اتمام می‌رسید، اما با توجه به معارضاتی که در ابتدای اجرای پروژه با آن روبرو شدیم، پارکینگ آزادی طبق روز شمار تعیین شده به پایان نرسید.


وی اضافه کرد: این پروژه که سال گذشته کلنگ زنی و قرار بود مهرماه ۹۹ به بهره برداری برسد دراجرا با معارضاتی از جمله کابل‌های مخابراتی، فیبر نوری و لوله‌های آب و گاز روبرو شد که انتقال آن‌ها نیاز به دریافت مجوز از وزارت خانه‌های مربوط داشت و این موضوع باعث تاخیر ۷ ماهه در اجرای پروژه شد.

وی تصریح کرد: در کنار وجود معارضات، تعطیلی کارگاه عملیاتی در اسفند ماه سال گذشته تا اواسط فروردین ماه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین مشکلات موجود در ورود تجهیزاتی که از خارج از کشور خریداری شده است، از دیگر دلایل ایجاد تاخیر در بهره برداری از پارکینگ و پروژه آزادی است.

کاظمی، با بیان اینکه برای رفع تاخیر به وجود آمده از ابتدای سال جاری با تاکیدات شهردار مشهد، پروژه به صورت سه شیفت فعال شد، اظهارکرد: با تلاش‌های شبانه روزی موفق به جبران ۵ ماهه از تاخیر به وجود آمده در زمان بندی شدیم.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: باوجود تاخیر‌های ایجاد شده در پروژه پارکینگ آزادی تابلو روز شمارخاموش و یا تغییرداده نشد، تا مردم به صورت شفاف در جریان روند اجرایی قرارداشته باشند.

وی، ضمن عذر خواهی ازشهروندان بابت تاخیر به وجود آمده تاکید کرد: پروژه پارکینگ و پایانه بزرگ آزادی به سرعت درحال اجراست و امیدواریم به زودی آماده بهره برداری شود.

گفتنی است، پایانه و پارکینگ بزرگ زیرسطحی آزادی در سه طبقه منفی و با هزینه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان درحال اجرا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 16 =

دکمه بازگشت به بالا