مشهد

دمای مشهد افزایش می‌یابد

کارشناس پیش‌بینی اداره هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه طی امروز و فردا برای مشهد پیش‌بینی افزایش دما را داشته‌ایم»، عنوان کرد: اما در روزهای شنبه و یکشنبه، ماکسیمم دمای روزانه مشهد، حدود ۵ درجه دما کاهش پیدا می‌کند.

زهرا آهنگرزاده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت جوی استان، اظهار کرد: در طی امروز و فردا جو پایدار و همراه با افزایش دما را برای استان خراسان رضوی پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه «در روزهای شنبه و یکشنبه افزایش باد را در استان خواهیم داشت»، افزود: پیش‌بینی می‌شود در برخی نقاط، سرعت باد افزایش پیدا کند. طی روزهای شنبه و یکشنبه افزایش موقتی ابر را خواهیم داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود، در نواحی شرقی و شمالی استان کاهش نسبی دما را داشته باشیم. در طی روزهای شنبه و یکشنبه، ضمن افزایش ابرناکی و افزایش شدت باد در سطح استان، در پاره‌ای از نقاط وزش باد شدید توأم با گردوخاک، پیش‌بینی می‌شود.

آهنگرزاده با بیان اینکه « در طی امروز و فردا برای مشهد پیش‌بینی افزایش دما را داشته‌ایم»، عنوان کرد:  در روزهای شنبه و یکشنبه، ماکسیمم دمای روزانه مشهد، حدود ۵ درجه کاهش پیدا می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: همچنین برای مشهد پیش‌بینی می‌شود که در روزهای شنبه و یکشنبه افزایش موقتی ابر، افزایش و شدت باد را داشته باشیم. این وضعیت برای مشهد در یکشنبه بعدازظهر قوی‌تر خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: در طی ۲۴ ساعت گذشته ریوش با کمینه دمای ۴- درجه سلسیوس سردترین و داورزن با بیشینه دمای ۱۵ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان بوده‌اند.

آهنگرزاده تاکید کرد: در طی این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مشهد به ترتیب ۱و ۸ درجه سلسیوس بوده است. همچنین بیش‌ترین میزان بارندگی از ایستگاه هواشناسی کاخک گناباد به مقدار  ۱۴٫۲ میلیمتر و بیش‌ترین سرعت وزش باد از ایستگاه هواشناسی بردسکن با سرعت ۵۴ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا