ورزش

دوچرخه‌سواران مشهدی کد شناسایی دریافت می‌کنند

دوچرخه‌سواری

رئیس هیئت دوچرخه سواری مشهدمقدس گفت: دوچرخه‌سواران مشهدی با مراجعه به آدرس تلگرامی  “bicycleprofilebot@”   کد شناسایی دریافت می‌کنند.

تقی نوراللهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: ثبت‌نام دوچرخه‌سواران مشهدی برای دریافت کدشناسایی از حدود یک هفته است که آغاز شده است.

وی تصریح کرد: برای ثبت‌نام در این طرح آدرس تلگرامی  “bicycleprofilebot@”  در نظر گرفته شده است که با مراجعه به این سامانه اطلاعات اولیه نظیر نام و نا‌م‌خانوادگی، سن، سابقه رکاب‌زنی، نوع دوچرخه و شماره تلفن همراه ثبت  و تمامی دوچرخه‌سواران در تمامی رده‌های سنی که به صورت حرفه‌ای و یا تفریحی رکاب می‌زنند، در این سامانه ساماندهی و سپس کد شناسایی دریافت می‌کنند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری مشهدمقدس گفت: این اقدام به منظور ساماندهی دوچرخه‌سواران در مشهد انجام می‌شود تا بتوان برای آنها پس از شناسایی اقداماتی نظیر دوره‌‍‌های آموزشی، کلاس مربیگری، بیمه ورزشی و تسهیلات خرید دوچرخه ارائه کرد.

نوراللهی با بیان این که تاکنون اطلاعاتی از میزان دوچرخه‌سواران مشهدی نداشته‌ایم، خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر ۵۰۰ نفر در این طرح ثبت‌نام کرده و پیش‌بینی ما ثبت‌نام حدود ۲۰ هزار نفر در این طرح است.

وی اظهار داشت: بعد از ثبت‌نام اولیه در مراحل بعدی نیز نیز متناسب با اطلاعاتی که برای بیمه و یا دریافت تسهیلات لازم را از افراد ثبت‌نام شده دریافت خواهیم کرد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری مشهدمقدس گفت: هیئت دوچرخه‌سواری مشهد به عنوان متولی این رشته در مشهد امکانات برنامه‌ای و فنی در اختیار دارد و برای افراد ثبت‌نام شده امکاناتی نظیر پیست، کلاس و مربی را تا حد توان به صورت رایگان برگزار خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا