خراسان

روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی اعلام کرد کاهش ذخایرخونی خراسان رضوی در پی سرد شدن ناگهانی هوا

روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی اعلام کرد که در حال حاضر ذخایر خونی استان به شدت رو به کاهش است و از زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) تقاضا می‌شود تا با حضور در پایگاه‌های انتقال خون و اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

خبرگزاری فارس: کاهش ذخایرخونی خراسان رضوی در پی سرد شدن ناگهانی هوا

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل انتقال خون خراسان رضوی، در حال حاضر ذخایر خونی به شدت رو به کاهش است و از زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) تقاضا داریم تا با حضور در پایگاه‌های انتقال خون و اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

در فصل سرما شاهد کاهش مراجعات اهداکنندگان خون هستیم و این موضوع در شرایط کنونی که در ذخایر خونی موجود سیر نزولی پیدا کرده نگران‌کننده بوده و با ادامه این روند در روزهای آینده در پاسخگویی به بیماران نیازمند و مراکز درمانی با چالش مواجه می‌شویم.

در مشهد 6 پایگاه‌ اهدای خون آماده پذیرش اهداکنندگان خون هستند که این پایگاه‌ها شامل پایگاه امام رضا(ع) واقع در میدان شریعتی (تقی‌آباد) ابتدای خیابان دانشگاه، پایگاه امید واقع در نبش خیابان شیرازی 3 طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید، پایگاه رضوی واقع در جنب ورودی باب الرضا(ع) حرم مطهر رضوی، پایگاه شهید کریمی واقع در بلوار شریعتی 28 منطقه قاسم‌آباد، پایگاه میلاد واقع در بلوار استقلال بین استقلال 2 و 4 طبقه فوقانی، پایگاه مهر واقع در نبش بلوار ابوطالب 33 بوده است.

پایگاه‌های امام رضا(ع) و امید در دو نوبت صبح و عصر و سایر پایگاه‌ها در نوبت صبح آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون هستند و ساعت پذیرش در نوبت صبح از 7:45 تا 12:45 و در نوبت عصر از 14:30تا 18:45 بوده است.

از تمام واجدان شرایط اهدای خون، در شرایط کنونی به تمامی گروه‌های خونی نیازمند هستیم و از واجدان شرایط اهدای خون دعوت می‌‌کنیم تا با مشارکت در این امر خیر و خداپسندانه به یاری همنوعان نیازمند خود بیایند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + شش =

دکمه بازگشت به بالا