مشهد

روزانه ۳۰ تن تخم مرغ با نرخ مصوب در مشهد توزیع می شود

تخم مرغ - کراپ‌شده مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی از توزیع روزانه ۳۰ تن تخم مرغ با نرخ مصوب در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رسولیان صبح یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار خراسان رضوی اظهار کرد: خوشبختانه از دهم دیماه به صورت روزانه ۳۰ تخم مرغ با نرخ مصوب به منظور تعدیل قیمت ها در بازار عرضه می شود.

 وی افزود: این میزان تخم مرغ بر اساس برنامه ریزی انجام شده در ۱۲ مرکز عرضه مستقیم که با نصب پرده و آویز مشخص می شود ، توزیع می شود و برنامه ریزی برای افزایش تعداد مراکز عرضه به حدود ۴۰ مورد هم در دست انجام است.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: در این مراکز هر شانه تخم مرغ به وزن یک کیلو و ۸۵۰  تا ۲ کیلو گرم به قیمت مصوبه ۱۱۶ هزار ریال به مصرف کننده عرضه می شود.

رسولیان با بیان این که عرضه مرغ به نرخ مصوب در سطح شهرستان ها هم اجرایی می شودگفت : در کنار این امر برای تنظیم بازار عرضه تخم مرغ باید قیمت نهاده ها هم به صورت واقعی تعیین و مدیریت شود.

وی خاطر نشان کرد: به منظور تعدیل نرخ نهاده های دام و طیور در مرحله نخست شش هزار و ۵۰۰ تن جو با نرخ مصوب عرضه می شود.

 مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی در ادامه بر نظارت و کنترل جدی و دقیق بر بازار تاکید و عنوان کرد: باید این نظارت ها تشدید شده و تا جلوی هرگونه افزایش قیمتی غیر عادی از سوی افراد سودجو گرفته شود.

وی تاکید کرد: اگر افزایش نرخی هم روی می دهد باید منطقی و کنترل شده باشد و در غیر این صورت با افراد سود جو، از سوی دستگاه های نظارتی به شدت برخورد می شود.

رسولیان ادامه داد:  ضمن آنکه قیمت کالاها و خدمات در استان باید به روال همیشگی پایین تر از میانگین کشوری باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 14 =

دکمه بازگشت به بالا