آموزش

روش عضویت در LinkedIn

 

چگونه در سایت LinkedIn عضو شویم

سایت LinkedIn شبکه ای اجتماعی است که بیشتر در زمینه ی حرفه ای است که داریم. این سایت را می توانید برای اتصال با شبکه حرفه ای موجود مورد استفاده قرار دهید و یا ارتباط هایی ثانویه و یا با واسطه را با کسانی که می شناسید ایجاد کنید. این سایت امکانات دیگر سایت های اجتماعی و نیز مقبولیت عمومی آن ها را ندارد و تنها هدفش همان مسائل شغلی و حرفه ای است. در این چگونه، روش عضو شدن و ایجاد حساب در این سایت را خواهید آموخت.

چگونه

1

چگونه در سایت LinkedIn عضو شویم
به سایت LinkedIn به این آدرس بروید. اگر می خواهید در مورد این سایت بیشتر بدانید، روی What is LinkedIn در منوی بالای صفحه کلیک کنید. در غیر این صورت، با وارد کردن نام کوچک First Name، نام خانوادگی Last Name، رایانامه Email و گذرواژه Password و کلیک بر روی Join Now، در این سایت عضو شوید. دقت داشته باشید که گذرواژه باید بزرگتر مساوی 6 کاراکتر باشد.

2

چگونه در سایت LinkedIn عضو شویم
سایت به آدرس ایمیلی که وارد کردید، ایمیلی را می فرستد که باید بر روی آن کلیک کنید تا اطلاعات حساب کاربری شما تایید شود و به سایت LinkedIn وارد شوید.

3

چگونه در سایت LinkedIn عضو شویم
در این مرحله باید نمایه Profile خود را ویرایش کنید. ویرایش و به روز رسانی این صفحه آسان و سریع است و نیاز چندانی به اطلاعات تخصصی ندارد. زیر نام خود، باید محل زندگی و یا فعالیت و نوع فعالیت شغلی خود را تعیین کنید و عکسی را برای خود اضافه کنید (Add a photo).

4

چگونه در سایت LinkedIn عضو شویم
مدارک تحصیلی (qualifications) خود را وارد کنید. شغل فعلی و در صورت وجود، شغل قبلی خود را علاوه بر مدارک تحصیلی وارد نمایید. توضیحی از شغل قبلی و مدارکی که کسب کردید را ذکر کنید، تا دیگران با تجارب شما بیشتر آشنا شوند. اگر اطلاعات دقیق شغلی خود را وارد نمایید، LinkedIn به شما پیشنهادهای شغلی جدید را ارسال می نماید. سعی کنید توضیحات تان مختصر و مفید باشد.

5

چگونه در سایت LinkedIn عضو شویم
خلاصه ای از خود بنویسید. در قسمت Summary این امکان وجود دارد که جملاتی را که می خواهید تا دیگران در مورد فعالیت ها، تجارب کاری، علایق و برنامه های کاری شما بدانند را بیاورید.

6

چگونه در سایت LinkedIn عضو شویم
تخصص های (Specialties) خود را وارد نمایید. این قسمت در حقیقت ضمیمه قسمت Summary است، اما به صورتی خلاصه تر. مهارت های خاص و تجارب خود را در این قسمت وارد نمایید. این قسمت را به دقت وارد نمایید، چرا که دیگر اعضای این سایت هم باید آن را تایید endorse کنند، لذا از وارد کردن اطلاعات غیر واقعی خودداری کنید.

7

چگونه در سایت LinkedIn عضو شویم
از دوستان و آشناها دعوت به عضویت در این سایت کنید. از طریق قسمت جستجوی این سایت و وارد کردن اطلاعات ایمیلی خود می توانید دوستان خود را در این سایت پیدا کنید و یا اینکه از آنها برای عضویت در این سایت، دعوت کنید. همچنین می توانید با وارد کردن نام، عنوان شغلی و یا شرکتی خاص، افرادی که به دنبال آنها هستید را پیدا کنید.

8

چگونه در سایت LinkedIn عضو شویم
آدرس سایت های خود را اضافه کنید. سایت شرکت، سایت ها و یا وبلاگ های شخصی خود را در قسمت Websites وارد نمایید تا کسانی که از صفحه شما بازدید می کنند بتوانند در محیط های دیگر نیز با شما در ارتباط باشند. توجه داشته باشید که اگر نمی خواهید کسی اطلاعات و عکس های شما را در صفحات اجتماعی دیگر ببیند، از وارد کردن آن اطلاعات در این سایت، جدا خودداری نمایید.

9

توصیه نامه بگیرید. اگر به دنبال پیدا کردن شغل در این سایت هستید، حتما از طریق روسا و یا همکاران پیشین خود، حداقل 3 توصیه نامه در نمایه ی خود ثبت کنید. همچنین می توانید برای همکاران و کارمندان زیر دست خود نیز توصیه نامه بنویسید.

10

چگونه در سایت LinkedIn عضو شویم
اپلیکیشن اضافه کنید. این قسمت چندان مهم نمی باشد، اما وارد کردن آن، نمایه شما را کامل تر می کند. برای مثال می توانید Blog Link را اضافه کنید تا به روز رسانی وبلاگ ها و سایت های شما را اطلاع رسانی کند و یا اینکه از قسمت Reading List که سایت Amazon آن را طراحی کرده، کتاب هایی که می خوانید و یا خوانده اید را به دیگران معرفی و یا پیشنهاد کنید. با دیگر اپلیکیشن ها نیز می توانید فایل ها و یا ارائه های خود را در اختیار دیگران قرار دهید.

نکات و هشدارها

زمانی که بیشتر با این سایت آشنا شدید و کار کردید، می توانید پیوستن به دیگر گروه هایی که اعضای آن در حیطه کاری شما فعالیت دارند را نیز در نظر داشته باشید. می توانید افراد مختلفی در آن زمینه کاری را بیابید، ایده های خود را با دیگران در میان بگذارید و در مورد آنها نظر دهید و یا با هم ملاقات داشته باشید.
زمانی که یک پست جدید وارد می نمایید یا قسمتی از صفحه خود را ویرایش می نمایید، آن موضوع به دوستان شما اطلاع رسانی می شود. توجه داشته باشید که اطلاعات دقیق و به درد بخور و حرفه ای را وارد نمایید تا دوستان تان مطلع شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + چهار =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا