خراسان

زلزله دیشب در خراسان رضوی خسارت جانی نداشت/ تصادف و فوت ۲ سرنشین پراید بخاطر زلزله نبوده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی، با بیان اینکه تا این لحظه مصدوم و جانباخته ای از زلزله دیشب گزارش نشده است، گفت: طبق گزارش معاون عمرانی فرماندار مشهد، از بخش رضویه بر اساس رصدی که به ویژه در سه روستای چلمه سنگ، دم روباه و گیامه به عنوان مرکز اصلی زلزله انجام شده، تلفاتی نداشتیم.

حجت علی شایانفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به زلزله ۴٫۲ ریشتری شب گذشته در منطقه سفیدسنگ خراسان رضوی اظهار کرد: تا این لحظه پس لرزه ای از زلزله دیشب به ما اعلام نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: نیمه شب گذشته فرماندار فریمان بازدید میدانی از محل داشته و خوشبختانه خسارت جانی گزارش نشده است، البته احتمال خسارات خیلی جزئی در اماکن خشت و گلی وجود دارد که باید بررسی بیشتری شود.

وی با تاکید بر اینکه تا این لحظه مصدوم و جانباخته ای گزارش نشده است، ادامه داد: طبق گزارش معاون عمرانی فرماندار مشهد، از بخش رضویه بر اساس رصدی که به ویژه در سه روستای چلمه سنگ، دم روباه و گیامی به عنوان مرکز اصلی زلزله، تلفاتی نداشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی همچنین در مورد مرگ دو سرنشین خودروی پراید در سفیدسنگ هم گفت: این موضوع ظاهرا یک حادثه جاده ای بوده و اظهارنظر در مورد علت دقیق حادثه هم در تخصص ما یا اورژانس نیست و باید پلیس راه و راهداری علت دقیق فوت را مشخص کنند اما من فعلا فوت این دو نفر بر اثر زلزله را تایید نمی‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا