مشهد

ساماندهی پارک حاشیه‌ای در اولویت شورای پنجم مشهد است

مشهد|ساماندهی پارک حاشیه‌ای در اولویت شورای پنجم مشهد است

مجتبی بهاروند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: شرکت الیت، از‌ نظر سامان‌دهی پارک حاشیه در خیابان‌های مشهد و نیز اجرای اساسنامه، وضعیت خوبی ندارد. این شرکت باید براساس اساسنامه خود در مقابل دریافت وجوه پارک حاشیه‌ای، اقدام به ساخت پارکینگ عمومی می‌کرد، اما در این حوزه نتوانسته پارکینگی با شرایطی که مدنظر است، بسازد.

وی به فراخوان شورا برای ارائه طرح‌هایی در حوزه اصلاح فرایند فعلی شرکت الیت یا حتی جایگزینی آن اشاره و تاکید کرد: اواخر سال گذشته این فراخوان انتشار یافت و در پی آن چند طرح در حوزه اصلاح یا جایگزینی ارائه شد. ۲هفته پیش نیز ارائه‌دهندگان این طرح دعوت شدند و طرح‌های خود را ارائه کردند. از میان آن‌ها، ۴ طرح مناسب مشهد بود و قرار شد از هفته آینده این طرح‌ها بررسی شود.

رئیس کمیسیون حمل‌ و نقل شورای شهر مشهد به سود و زیان شرکت الیت نیز اشاره و بیان کرد: روی کاغذ گفته می‌شود که الیت سه‌ میلیارد سود دارد، حتی این شرکت عنوان می‌کند که در حدود شش‌ میلیارد از مردم طلب دارد، اما وصول این طلب، کمی غیرممکن به نظر می‌رسد. بنابراین اینکه روی کاغذ گفته شود فلان مبلغ طلب دارد، به معنی سود آن شرکت نیست. با سه‌ میلیارد حتی نمی‌‌توان یک پارکینگ عمومی ساخت.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر مشهد تاکید کرد: شورا به دنبال سامان‌دهی پارک حاشیه‌ای است و این موضوع در کوتاترین زمان ممکن مشخص می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا