خراسان

ستاد خدمت رسانی آستان قدس رضوی در اربعین حسینی تشکیل شد

اربعین

ستاد خدمت رسانی آستان قدس رضوی در اربعین حسینی تشکیل شد که قرار است این ستاد خدمات گوناگونی را به زائران ارائه دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس  و به نقل از آستان نیوز، حسین یکتا که در حکمی از سوی تولیت آستان قدس رضوی به عنوان مسئول این ستاد منصوب شده است، اظهار داشت: در نظر داریم در قالب این ستاد خدمات گوناگونی را در شهرهای نجف و کربلای معلی، مسیر بین این دوشهر و در مرز مهران به زائران اربعین حسینی ارائه دهیم.

وی از حضور پررنگ آستان قدس رضوی در راهپیمایی عظیم اربعین امسال خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، خادمان حضرت رضا(ع) در شهرهای نجف و کربلا و موکب‌های بین راه مستقر می‌شوند و به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

یکتا هم چنین به برپایی موکب امام رضا(ع) توسط آستان قدس رضوی در عمود 285 مسیر نجف به کربلا اشاره و عنوان کرد: این موکب که توسط یکی از خیران نیک اندیش به آستان قدس رضوی وقف شده است، در قالب طرح توسعه خدمات متعدد و متنوعی را به زائران و سایر موکب‌ها ارائه می‌دهد و هر شب پذیرایی حدود سه هزار زائر خواهد بود.

وی در ادامه از ارائه خدمات ویژه در مرز مهران توسط آستان قدس رضوی خبر داد و گفت: در سال‌های اخیر همواره زائران پس از ورود به کشور در مرز مهران با مشکلات بسیاری مواجه می‌شدند و ضعف خدمت‌رسانی در این منطقه مشهود بود و مقرر شد که آستان قدس رضوی با برپایی موکبی در این منطقه نسبت به ارائه خدمات به زائران اقدام کند.

یکتا هم چنین به حضور جمعی از اعضای ستاد خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی در اربعین حسینی در کشور عراق اشاره و عنوان کرد: این گروه ضمن حضور در موکب امام رضا(ع) و اهتزار پرچم آستان قدس رضوی در این موکب، هماهنگی‌های مربوط به برنامه‌های پیش‌بینی شده را پیگیری کردند.

مسئول ستاد خدمت رسانی آستان قدس رضوی در اربعین حسینی ابراز امیدواری کرد که امسال به نام مبارک حضرت رضا‌(ع) خدمات گسترده و قابل توجهی به زائران ارائه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا