مشهد

سورپرایز ویژه برای خبرنگاران مشهد؛ بلیط جشنواره فجر را اینترنتی تهیه کنید

 

سینما هویزه مشهد

روابط‌عمومی ارشاد خراسان‌رضوی در خبری اعلام کرد: خبرنگارانی که تمایل به حضور در چهاردهمین جشنواره فیلم فجر مشهد را دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت نسبت به خرید بلیط جشنواره اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس،به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، مریم جعفرزاده اظهار داشت: خبرنگارانی که تمایل به حضور در چهاردهمین جشنواره فیلم فجر مشهد را دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت نسبت به خرید بلیط جشنواره اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به فروش متمرکز و اینترنتی بلیط‌های جشنواره توسط ستاد مرکزی برگزاری جشنواره در تهران امکان صدور کارت ویژه خبرنگاری مقدور نیست و خبرنگاران می‌توانند نسبت به خرید بلیط جشنواره به صورت اینترنتی اقدام کنند.

سرپرست روابط‌عمومی ارشاد خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: دبیرخانه جشنواره این تمهید را ایجاد کرده که برای هر رسانه رسمی و دارای مجوز و فعال در حوزه سینما که نسبت به خرید بلیط اقدام می‌کنند، کمک هزینه خرید بلیط اختصاص یابد.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: بلیت فروشی بخش استانی سی ‌و پنجمین جشنواره فیلم فجر از صبح روز پنج‌شنبه ۷ بهمن از طریق سامانه اینترنتی «سینوگرام» آغاز شده است و تا روز دوشنبه ۱۱ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا