ورزش

شهرخودرو در اصفهان اردو می‌زند؛ دیدار تدارکاتی تکراری با سپاهان

به‌دنبال لغو اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان که قرار بود در امارات برگزار شود، کاروان این تیم راهی اصفهان خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به‌دنبال لغو اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان که قرار بود در امارات برگزار شود، کاروان این تیم راهی اصفهان خواهند شد.

این در حالی است که تمامی اقدامات برای برگزاری اردوی امارات شهرخودرویی‌ها از سوی مالک و مدیران باشگاه فراهم و حتی ویزای اعضا تیم نیز اخذ شده بود.

حالا با برنامه‌ریزی جدید صورت گرفته از سوی کادر فنی شهرخودرو، شاگردان یحیی گل‌محمدی قرار است از روز چهارشنبه اردویی چند روزه را در اصفهان برگزار کنند.

  • بر این اساس و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با باشگاه سپاهان، تیم شهرخودرو روز جمعه در اصفهان در یک بازی دوستانه به مصاف تیم سپاهان خواهند رفت و پس از آن راهی مشهد می‌شوند.

تیم شهرخودرو خراسان برنامه‌های آماده‌سازی خود را در حالی برای حضور پر قدرت در پلی‌آف آسیا و لیگ برتر دنبال می‌کند که شرایط سخت تمرینی از نظر کیفیت زمین تمرین همچنان مشکل اصلی این تیم است.

در حال حاضر زمین تمرینی منزل‌آباد مشهد با توجه به شرایط آب و هوایی و جلسات پر تعداد شهر خودرویی‌ها در این مکان در طول فصل ، با وضعیت عجیب و غریبی روبرو است و زمین ورزشگاه‌های ثامن‌الائمه(ع) و امام رضا(ع) نیز در نوبت‌های بسیار محدودی در اختیار این تیم قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا