ورزش

شهر خودرو با آرامش وارد نیم‌فصل دوم می‌شود/ تلاش مسئولان خراسان رضوی برای حل مشکلات

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به اینکه تیم فوتبال شهر خودرو با آرامش وارد نیم‌فصل دوم می‌شود، گفت: هواداران نگران نماینده فوتبال استان در لیگ برتر نباشند، چرا که مسئولان خراسان رضوی برای حل مشکلات این تیم در تلاش هستند.

فرزاد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با تقدیر از حمایت‌ها و همراهی‌های هواداران و فوتبال دوستان استان اظهار کرد: اتفاقاتی که برای شرکت شهر خودرو افتاد نگرانی‌هایی را برای تیم فوتبال شهر خودرو kdc به وجود آورد و باعث آزرده‌خاطری هواداران شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی یادآور شد: به‌عنوان متولی ورزش و خدمتگزار مردم در ورزش استان اطمینان می‌دهم که مسؤولیت پیگیری امور تیم فوتبال شهر خودرو به عهده اداره کل ورزش و جوانان و هیأت فوتبال خراسان رضوی است و ما با کمک همه عزیزانی که دل در گرو ورزش استان دارند، پیگیری و حتماً موضوعات را اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

وی یکی از اتفاقات خوبی چند روز اخیر را بازگشت وطن‌خواه به‌عنوان مدیرعامل تیم شهر خودرو دانست و بیان کرد: همه در تلاش‌ هستند تا به مدیرعامل این تیم کمک کنند تا مشکلات تیم حل شود و شاهد افتخارآفرینی این تیم باشیم.

فتاحی تأکید کرد: سیدمهدی رحمتی که از افتخارآفرینان فوتبال ما بوده به‌خوبی تیم را سامان داده است و با وجود اینکه نیم‌فصل را به اتمام رساندیم، با اختلاف  امتیاز خیلی کمی در رتبه دوازدهم هستیم و اگر یک برد به دست می‌آوردیم، جایگاه ما پنجم یا ششم بود و جایگاه بدی نداشتیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: بازیکنان زحمت کشیدند و تلاش کردند و از حمایت طرفدارانشان نهایت استفاده را بردند و با آرامش خاطر خاصی به مسابقات رفتند، تلاش ما این است که مشکلات این تیم را به‌زودی حل کنیم، در این راستا خیلی از مسؤولان به ما کمک می‌کنند اما می‌خواستم این دلگرمی را به طرفداران بدهم که نگران این مسائل نباشید، چراکه  با فراغ بال این مشکلات را حل می‌کنیم.

وی تأکید کرد: به امید خدا دوباره شاهد حضور نماینده استان در لیگ برتر هستیم و امیدواریم همچنان بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم، آرامش خود را حفظ کنید و مطالبات خود را از طریق اداره کل ورزش و جوانان و هیأت فوتبال پیگیری کنید، چرا که ما جوابگو خواهیم بود، با ارتباطی که با تیم داریم، مسائل این تیم را رصد کرده و سعی می‌کنیم تیم با آرامش به نیم‌فصل دوم پا به میدان بگذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا