ورزش

شهر خودرو به دنبال تکرار موفقیت فصل گذشته در لیگ برتر

بازیکن تیم فوتبال شهر خودرو خراسان گفت: شهر خودرو به دنبال تکرار موفقیت فصل گذشته در لیگ برتر است.

 فرشاد فرجی درباره انتخاب تیم شهرخودرو برای لیگ نوزدهم اظهار داشت: ابتدای فصل نقل و انتقالات پیشنهادات مختلفی از تیم‌های لیگ برتری داشتم اما پس از مشورت با چند تن از دوستان و بزرگان، بدون شک و تردید شهرخودرو را انتخاب کردم. هدفم در فوتبال پیشرفت است و مطمئنم با شهرخودرو به این مهم می‌رسم.

وی افزود: حضور یک کادرفنی بادانش و یحیی گل‌محمدی در این تیم، به اضافه ساختار حرفه‌ای و مثال‌زدنی که در شهر خودرو ایجاد شده، سبب شد درنگ نکنم و با این تیم قرارداد ببندم. امیدوارم بتوانیم فصل فوتبالی خیلی خوبی را در کنار هواداران این تیم داشته‌ باشیم.

فرجی تصریح کرد: در کنار ساختار منظم و باشخصیت باشگاه، یکی از مدرن‌ترین بدنسازی‌های ممکن را پشت سر گذاشتیم و به آمادگی مطلوبی رسیده‌ایم؛ برگزاری مسابقات تدارکاتی متعدد سبب شد تا از نظر آمادگی بدنی و تاکتیکی، بازیکنان همگی شرایط و فرم خوبی داشته‌ باشند و آماده آغاز لیگ باشند.

مدافع جدید تیم شهرخودرو درباره عملکرد این تیم در نقل و انتقالات تاکید کرد: حفظ بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته که شاکله این تیم را تشکیل می‌دهند، در کنار بازیکنان طراز اول لیگ برتری سبب شده تا شهر خودرو یکی از بهترین عملکردها را در فصل نقل و انتقالات داشته‌ باشد. بازیکنانی مثل رحمتی و رفیعی سبب می‌شوند تا تیم هم در بعد روحی و هم در بعد فنی به عیار بالاتری برسد.

فرجی گفت: در هر سه جام مدعی هستیم. تنها مشکلی که احتمالا گریبان تیم‌های لیگ برتری را بگیرد، بحث فشردگی مسابقات است. با توجه به اینکه لیگ دیرتر آغاز می‌شود، مسابقات قطعا به صورت فشرده برگزار خواهد شد، اما مطمئنا در هر سه جام به دنبال موفقیت و ثبت نتایجی بهتر از گذشته هستیم.

منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا