ورزش

شهر خودرو ـ فولاد خوزستان؛ زورآزمایی با شاگردان نکونام در زمستان اهواز

تیم‌های فوتبال شهر خودرو و فولاد خوزستان باید در هفته نوزدهم لیگ برتر در اهواز به مصاف هم بروند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری چند دیدار در شهرهای مختلف کشور از فردا آغاز می‌شود و تیم‌های مختلف به مصاف هم خواهند رفت.

در حالی که قطعا گل سرسبد این هفته از رقابت‌ها شهرآورد میان استقلال و پرسپولیس است اما شهر خودرو نیز که این روزها چراغ خاموش در حال نزدیک کردن خود به صدر جدول و تیم‌های بالانشین لیگ است دیداری البته سخت با فولاد خوزستان دارد.

دو تیم با شرایط متفاوتی در این دیدار باید به مصاف یکدیگر بروند؛ شهر خودرو بازی قبلی خود را مقابل ماشین سازی تبریز در مشهد با برتری پشت سر گذاشته و فولاد خوزستان نیز در یک جدال نفسگیر در اصفهان نتیجه را به سپاهان و امیر قلعه نویی واگذار کرده است.

شهر خودرو در جدول لیگ برتر ۳۲ امتیازی است و فولاد نیز با یک بازی عقب افتاده که باید برابر استقلال تهران برگزار کند در حال حاضر ۲۴ امتیازی است و درصدد است با برتری مقابل شهر خودرو خود را دوباره به جمع بالانشینان اضافه کند.

شهر خودرو بعد از جدایی گل محمدی از این تیم در ۴ دیدار به میدان رفته که سه بازی را با برتری پشت سر گذاشته و مقابل شاهین بوشهر نیز به تساوی در بوشهر رسیده و تمام اینها حاکی از این است که مجتبی سرآسیایی خوب نتیجه گرفته است.

شهر خودرو در صورت برتری در این دیدار که البته در اهواز است و مشکلات خاص خودش را دارد بار دیگر به جمع بالانشینان لیگ اضافه خواهد شد و می‌تواند در انتظار لغزش تیم‌های مدعی در هفته‌های بعد باشد تا بازهم در جدول بالاتر بیاید.

شاگردان سرآسیایی در آسیا بسیار عالی نتیجه گرفته‌اند و به مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده‌اند و می‌خواهند در آسیا نیز شگفتی‌ساز باشند.

شهر خودرویی‌ها این روزها از روحیه بالایی برخوردار هستند و قطعا رقیبی سرسخت برای فولاد خوزستان حتی در اهواز خواهند بود و قطعا شاگردان نکونام در ورزشگاه خانگی خود نیز روز راحتی را پیش رو نخواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا