مشهد

صدور کیفرخواست «محارب» برای سیاه پوش مسلح

 
 

 

خراسان: کیفرخواست پرونده موتورسوار مسلحی که به موسسه قرض الحسنه ثامن(ع) مشهد دستبرد زده بود از سوی نماینده دادستان در حالی صادر شد که وی با اتهام «محارب» روبه رو شده است.معاون دادستان مشهد روز گذشته با تایید خبر صدور کیفرخواست «محارب» برای عامل دستبرد مسلحانه به قرض الحسنه ثامن(ع) مشهد به خراسان گفت: ظهر بیست و ششم فروردین گذشته جوان موتورسواری که نقاب به چهره داشت و سلاح کلت کمری را در دست می فشرد وارد موسسه قرض الحسنه ثامن(ع) در خیابان چمن مشهد شد. قاضی حیدری افزود: سارق مسلح با تهدید کارکنان موسسه اعتباری حدود ۲ میلیون تومان را سرقت کرد و متواری شد.
وی گفت: پس از وقوع این حادثه بلافاصله تحقیقات قضایی و انتظامی با حضور کارآگاهان اداره جنایی در محل حادثه آغاز شد تا این که ۳ روز بعد کارآگاهان با پیگیری سرنخ های موجود و صدور دستورات ویژه قضایی موفق شدند دزد مسلح سیاه پوش را در مخفیگاهش دستگیر کنند. سرپرست مجتمع قضایی انقلاب اسلامی مشهد خاطرنشان کرد: پس از اعتراف صریح متهم ۳۱ ساله به جرم ارتکابی، سلاح جنگی به همراه مهمات و موتورسیکلت مورد استفاده وی در سرقت نیز کشف و ضبط شد.
قاضی حیدری با تاکید بر این که متهم در بازجویی ها عنوان کرد به خاطر نداشتن نگهبان مسلح به موسسه مذکور دستبرد زده است بلافاصله دستور پلمب این موسسه اعتباری نیز صادر شد و سارق جوان در جلسات متعدد بازپرسی مورد بازجویی های تخصصی قرار گرفت. معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: این سارق ۳۱ ساله که سعید نام دارد در بازجویی ها مدعی شد پول های مسروقه را خرج کرده است.
«قاضی حیدری» افزود: به متهم این پرونده اتهام «محارب» از طریق شرکت در سرقت مسلحانه تفهیم شد که پس از انجام تحقیقات تکمیلی و طی روند دادرسی، کیفرخواست مذکور به تایید دادستان مشهد رسید و این پرونده به دادگاه کیفری ارسال شد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 13 =

دکمه بازگشت به بالا