خراسان

طرح انتظامی ویژه شب‌های قدر در خراسان رضوی اجرا می‌شود

احیا شب قدر حرم امام رضا

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان ‌رضوی از اجرای طرح انتظامی ویژه شب‌های قدر در سطح استان و تمهیدات پلیس در این ایام خبر داد.

سرهنگ حسین مولوی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: طرح انتظامی ویژه شب‌های قدر در مشهد و تمامی  شهرستان‌های خراسان رضوی اجرا می‌شود و پلیس در این ایام تمهیدات ویژه‌ای را تدارک دیده و کلیه نیروهای خدمتگذار مردم در مجموعه نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف از جمله پلیس امنیت عمومی خراسان ‌رضوی در این شب‌های عزیز در حالت آماده‌باش هستند تا مردم مؤمن و عزاداران امام علی(ع) بدون هیچگونه دغدغه‌ و نگرانی‌ای به برنامه‌های سوگواری و عزاداری خود در این ایام بپردازند.

وی افزود: این طرح در سطح شهرها به‌ویژه مکان‌های برگزاری مراسم احیاء شب قدر همچون حرم مطهر رضوی، امامزادگان و بقاع متبرکه، مصلی‌ها، مسجدجامع‌ها، حسینیه‌ها، تکایا، هیئات مذهبی و غیره برگزار می‌شود. 

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان ‌رضوی در رابطه با زمان طرح انتظامی ویژه شب‌های قدر در سطح استان، خاطرنشان کرد: زمان اجرای این طرح از ساعت ۲۱ روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و شنبه، بیست‌وسوم، بیست‌وپنجم و بیست‌وهفتم خرداد ماه (شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان) آغاز خواهد شد و تا پایان مراسم احیاء ادامه خواهد داشت.

مولوی‌نسب گفت: به کلیه عزاداران علوی توصیه می‌کنیم که نسبت به امنیت منازل و خودروهای خود در این شب‌ها اطمینان کامل را حاصل نمایند تا با مشکلی مواجه نشوند و در صورت مشاهده هرگونه مشکلی مراتب را به پلیس‌های مستقر در محدوده و محل‌های برگزاری مراسم‌های شب قدر اطلاع دهند و یا از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ موراد مشکوک مشاهده شده را اعلام کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی و برخورد لازم صورت پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا