مشهد

طرح تفصیلی اطراف حرم در مشهد مقدس باید تعیین تکلیف شود نه تهران

شهردار مشهدمقدس گفت: طرح تفصیلی اطراف حرم رضوی باید در مشهد مقدس تعیین تکلیف شود نه تهران، طرحی که به آن رسیدیم با طرح اولیه فاصله جدی دارد، پخته‌تر شده است و از آن دفاع می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محمدرضا کلائی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب لوکال چهل‌بازه مشهد مقدس اظهار داشت: مشهد مقدس، شهری با اقلیم نیمه خشک است با توجه به این شرایط باید مسئله افزایش فضای سبز و یا زیست پذیری آن را برنامه‌ریزی کرد و راه افزایش فضای سبز اما ساخت تصفیه‌خانه است.

شهردار مشهدمقدس گفت: این تصفیه خانه لوکال کیفیت آبی در حد آب رودخانه در بالا دست دارد و مناسب برای آبیاری کلان است.

کلائی در ادامه با اشاره به طرح تفصیلی اطراف حرم منور رضوی بیان کرد: خروجی طرح تفصیلی بافت پیرامون حرم مطهر در کمیسیون ماده ۵ نسبت به طرح اولیه بهتر شده است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از دغدغه‌ها رفع شد هرچند به پروژه‌های سرمایه‌گذاری انتقاد داریم.

شهردار مشهدمقدس ادامه داد: این طرح باید در مشهد مقدس تعیین تکلیف شود نه تهران، طرحی که به آن رسیدیم با طرح اولیه فاصله جدی دارد، پخته‌تر شده است و از آن دفاع می‌کنم.

کلائی با تأکید بر اینکه عده‌ای می‌خواهند زیاده‌خواهی کنند و من تصمیم منطقی که به نفع مردم باشد را خواهم گرفت اظهار داشت: موضوع از تهران به مشهد مقدس آمد، این امر مهم است و دستاورد بزرگی توسط استاندار بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + ده =

دکمه بازگشت به بالا