مشهد

عاملان آدم‌ربایی جوان ۲۶ ساله دستگیر شدند

مشهد| عاملان آدم‌ربایی جوان 26 ساله دستگیر شدند

سردار قادر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: ۲۱:۳۰ شب دوشنبه گذشته گزارش ربایش مرد ۲۶ ساله با خودروی پژوی خود به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع دستورات لازم به فرماندهی انتظامی مشهد صادر و تحقیقات پلیسی دوباره آغاز شد و بررسی‌های پلیسی درباره ربایش مرد متأهل ادامه داشت که فردی در تماس تلفنی با اطرافیان مرد جوان در خواست یک قطعه چک به مبلغ ۷۰ میلیون تومان در قبال آزادی گروگان را داشت.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: در پی این درخواست متهمان، تیم تجسس کلانتری شفا تحقیقات خود را ادامه دادند و پس از چند ساعت، آدم ربایان در تماس تلفنی دوباره درخواست یک قطعه چک به مبلغ ۱۵ میلیون تومان را در قبال حل اختلاف مالی خود با گروگان را داشتند.

کریمی اضافه کرد: با توجه به این که متهمان نتیجه‌ای از تماس‌های تهدیدآمیز خود نگرفته بودند ساعت ۲ بامداد روز بعد، گروگان تماس گرفت و گفت: اگر پول فراهم کنید اینها آزادم می‌کنند.

وی افزود: پرونده وارد مرحله جدیدی شد و با دستور قضایی، کارآگاهان مبازه با جرایم جنایی پلیس آگاهی بررسی های پرونده علمی خود را ادامه داند و سه متهم پرونده را دستگیر و گروگان را از چنگ آنان رها کردند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا