مشهد

عاملان حمله خونین به ۲ جوان مشهدی دستگیر شدند

مشهد|عاملان حمله خونین به 2 جوان مشهدی دستگیر شدند

سردار قادر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در پی اعلام نزاع خیابانی ۵ فرد شرور با ۲ جوان در محدوده خیابان تعبدی مشهد که سبب رعب و وحشت شهروندان شده بود بلافاصله هماهنگی‌های لازم از طریق مرکز فرماندهی و کنترل پلیس به عمل آمد و تیم‌های کلانتری شهید هاشمی‌نژاد و ماموران یگان امداد با هدایت سرهنگ آقا‌بیگی، فرمانده انتظامی مشهد وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی در ساعت ۲۲:۱۵ روز پنجشنبه گذشته در محل مورد نظر حاضر شدند و دو جوان که به ضرب چاقو زخمی شده بودند از پلیس تقاضای کمک کردند. ماموران انتظامی دو عامل اصلی درگیری خونین که ۲۳ و ۲۵ ساله هستند را در حال فرار دستگیر و از آنان یک قبضه قمه کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی با اشاره به این که عاملان اخلال در نظم و امنیت مدعی شدند در این درگیری سه نفر از دوستان‌شان نیز از یک مغازه بیرون آمده و خود را درگیر این درگیری کرده‌اند گفت: متاسفانه متهمان پس از حمله به دو جوان کوله‌پشتی آن‌ها را سرقت کرده بودند که نتوانستند از صحنه بگریزند.

سردار کریمی با تشکر از اقدام سریع گشت‌های یگان امداد و تیم‌های کلانتری شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: متهمان پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی برقراری نظم و امنیت عمومی و ارتقای احساس امنیت را یکی از اولویت‌های اصلی و خط قرمز پلیس رضوی دانست، گفت: افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازند بدانند با برخورد قاطعانه و جدی پلیس به پشتوانه حمایت های دستگاه قضایی روبه‌رو خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا