مشهد

عامل اخلال در نظم و امنیت با تیراندازی هوایی زمین‌گیر شد‌

سردار قادر کریمی

سردار قادر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در اجرای مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی مقابله با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در دستور کار سرکلانتری‌های هشتگانه پلیس مشهد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: تیم‌های دایره تجسس کلانتری خواجه ربیع در این عملیات گسترده یکی از عاملان اصلی شرارت، عربده‌کشی و اخلال در نظم و امنیت شبانه در حوزه استحفاظی خود را تحت تعقیب قرار دادند.

سردار کریمی تصریح کرد: این متهم که جوانی ۲۵ ساله است در آخرین اقدام شرورانه خود در حالی که رفتار و حرکاتش نشان می‌داد حالت طبیعی ندارد ساعت یک بامداد پس از عربده‌کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد برای خانمی جوان ایجاد مزاحمت کرد.

وی خاطرنشان کرد: متهم حتی لامپ‌های مقابل خانه مسکونی این خانم جوان را شکسته و همچنان با اوباش‌گری برای اهالی محدوده بلوار بهمن ایجاد رعب و وحشت می‌کرد که ماموران کلانتری خواجه‌ربیع برای دستگیری‌اش وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی بیان داشت: متهم در هنگام دستگیری مقاومت نشان می‌داد و حتی به سوی افسر پلیس حمله‌ور شد که ماموران انتظامی با افشانه فلفلی و سپس تیراندازی هوایی او را زمین‌گیر و از این فرد شرور یک قبضه چاقو و یک عدد کارت عابر‌بانک کشف شد.

سردار کریمی تصریح کرد: یکی دیگر از شاکیان این پرونده خانم جوانی است که دوران بارداری را سپری می‌کند و متهم با در دست داشتن چاقو به در منزل مسکونی او کوبیده و عربده‌کشی کرده است.

وی با اشاره به این مطلب که متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی پرونده و رسیدن به سزای اعمال خود به مراجع قضایی معرفی شده گفت: فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی به پشتوانه همکاری‌های مردمی و حمایت دستگاه قضائی با افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهروندان را خدشه‌دار کنند برخورد جدی و قاطعانه‌ای می‌کنند و امنیت در حاشیه شهر از خطوط قرمزی است که پلیس به هیج قیمتی حاضر نخواهد شد خدشه‌ای به آن وارد شود.

سردار کریمی گفت: پلیس خراسان‌رضوی برای ارتقای نظم و امنیت عمومی و ساماندهی ترافیکی در حاشیه کلان‌شهر مشهد، سه سرکلانتری ویژه و ۲ قرارگاه عملیاتی را با حضور پایگاه‌های پلیس‌های تخصصی مبارزه با مواد مخدر، پلیس فتا، پلیس آگاهی و راهور فعال کرده تا با افزایش حضور موثر و دسترسی شهروندان به خادمان امنیت، دغدغه‌های شهروندان را مرتفع سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا