ورزش

غیبت ۲ بازیکن فرش آرا مشهد به‌دلیل مصدومیت در برابر تاسیسات دریایی

مرتضایی/ فرش آرا

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد گفت:قدرت بهادری و سروش احمدنیا به دلیل مصدومیت غایبان تیم فرش آرا در برابر تاسیسات دریایی هستند.

مجید مرتضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درمشهدمقدس درباره مدال برنز تیم ملی فوتسال کشورمان در جام جهانی اظهار داشت: با توجه به اینکه قرار است میزبانی جام‌جهانی در سال 2020 را برای کشورمان پیگیر باشیم امیدواریم مسئولان فدراسیون و بازیکنان قدر چنین موقعیتی را بدانند.

وی افزود: مدال برنز ایران در جام‌جهانی یکی از با ارزش‌ترین مدال‌های کل تاریخ ایران و نیز رشته‌های تیمی است این مدال به فوتسال ایران و تغییر نگرش مسئولان و مردم کمک بزرگی خواهد کرد و امیدواریم با کسب این افتخار  اسپانسرهای بیشتری جذب فوتسال شوند.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آراء مشهد درباره شرایط تیمش مقابل بازی تاسیسات دریایی عنوان کرد: در حال حاضر تیم فرش آرا در اردوی ساری به‌سر می‌برد و طبق برنامه ریزی که داشتیم سه بازی تدارکاتی مقابل تیم‌های لیگ برتری برگزار می‌کنیم البته با تیم شهروند ساری یک بازی تدارکاتی داشتیم و به مساف شهرداری ساوه نیز خواهیم رفت.

مرتضایی درباره وضعیت بازیکنان تیمش گفت: بازیکنان در شرایط خوبی به‌سر می‌برند اما قدرت بهادری و سروش احمد‌نیا مصدوم هستند البته بهادری به تازگی ازگچ پایش رهایی پیدا کرده و تمرینات فیزیوتراپی خود را شروع کرده است و به‌دو بازی اول تیم فرش آرا نمی‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا