مشهد

فروش اینترنتی نمایش «مامان رو حدس بزن!» آغاز شد

اخبار کوتاه فرهنگی کرمان

آغاز فروش اینترنتی تئاتر مامان رو حدس بزن و نقد و بررسی فیلم در سینما هویزه مشهد از مهمترین اخبار فرهنگی امروز خراسان رضوی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، نود و یکمین جلسه عصر ترانه مشهد با حضور هنرمندان آهنگساز و ترانه سرای مشهدی، روز شنبه 1 آبان از ساعت 16 الی 18 با مبحث دوره شناسی ترانه (دوره سوم) درحوزه هنر خراسان رضوی برگزار می‌شود.

عکس‌های «شیدا آرمانی» در گالری فرزاد

نمایشگاه عکس‌های «شیدا آرمانی» در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. این نمایشگاه از روز 6 آبان ماه آغاز به کار و تا 11 آبان ماه سال جاری در طول دوران برگزاری از ساعت 17 الی 20 به کار خود ادامه می‌دهد. بازدید از نمایشگاه عکس‌های «شیدا آرمانی» برای عموم آزاد است. گالری فرزاد در بولوار سجاد، گلریز2 واقع شده است.

چهارمین جشنواره سراسری نثر معاصر

انجمن نویسندگان مراغه با همکاری ادارﮤ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مراغه، چهارمین جشنوارﮤ سراسری نثر معاصر را برگزار می‌کند.

ز اهداف این جشنواره ارتقای فرهنگ عمومی و توسعۀ کمّی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی، ترویج و اشاعۀ هنر نثر‌نویسی و بسترسازی لازم برای فعّالیّت‌های ادبی میان تمام اقشار جامعه و تحصیل شیوه‌های نوین نویسندگی تعمیق ادبیّات دینی و پایداری است.

آخرین مهلت ارسال آثار    15 دی 1395 و مراسم اختتامیّه و اهدای جوایز  28 بهمن سال جاری است.

نقد و بررسی فیلم سینمایی “نوراستی” در مشهد

نشست‌های نقد و بررسی فیلم‌های گروه هنر و تجربه این هفته نیز در پردیس سینمایی هویزه برگزار خواهد شد و فیلم «نوراستنی» از ساعت 17 برای مخاطبان اکران می‌شود. سپس از ساعت 19 نشست نقد و بررسی این فیلم با حضور «امید توتونچی» کارگردان و «پولاد مختاری» بازیگر این فیلم برگزار خواهد شد. امید توتونچی متولد 1365 است که با فیلم کوتاه باران در سال 91 جایزه بهترین تدوین جشنواره فیلم کوتاه تهران را کسب کرد.

“نگاهی ویژه به پرده خوانی” در حوزه هنری خراسان رضوی

نشست «نگاهی ویژه به پرده خوانی» به همت حوزه هنری، با حضور هنرمندان برجسته ساعت 18 امروز در تماشاخانه اشراق مشهد برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به این هنر می‌توانند برای حضور در این برنامه به تماشاخانه اشراق واقع در هاشمیه، بین هاشمیه 20 و 22 مراجعه کنند. پرده‌خوانی، نوعی نمایشِ مذهبی ایرانی است که در آن پرده‌خوان، از روی تصویرهایِ منقوش بر پرده، مصائب اولیای الهی یا داستان‌های حماسی را با کلام آهنگین روایت می‌کند.

فروش اینترنتی نمایش «مامان رو حدس بزن!» آغاز شد

فروش اینترنتی بلیتِ «مامان رو حدس بزن!» آغاز شد. این نمایش با نویسندگى «صحرا رمضانیان» و کارگردانىِ «مهتاب جامعی» اجرا خواهد شد.سپیده کلالی و علی احمدی بازیگران نمایش «مامان رو حدس بزن!» هستند و صداى «عارفه معماریان» و «صبا وحدتی» این نمایش را همراهى می‌کند.

این نمایش در مدت زمان 50دقیقه، از 3 آبان ماه، ساعت ١٨ در تماشاخانه شمایل روى صحنه خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا