ورزش

قائم مقام باشگاه شهر خودرو: به رحمتی اعتماد کامل داریم

قائم مقام باشگاه شهر خودرو مشهد گفت: سرمربیان جوان لیگ برتری در حال حاضر عمدتا جوان هستند و مهدی رحمتی نیز باید از جائی کار خودش را به عنوان مربی آغاز می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، وحید علیپور عصر امروز در جمع خبرنگاران در مراسم معارفه سیدمهدی رحمتی به عنوان سرمربی جدید شهرخودرو اظهار داشت: به واسطه دو سال کار کردن با رحمتی، با روحیات وی آشنایی کامل داریم و در این شرایط جمع‌بندی این بود که رحمتی می‌تواند به باشگاه شهر خودرو کمک کند.

قائم مقام باشگاه شهر خودرو بیان کرد: سرمربیان جوان لیگ برتری در حال حاضر عمدتا جوان هستند و مهدی رحمتی نیز باید از جائی کار خودش را به عنوان مربی آغاز می‌کرد.

علیپور با بیان اینکه رحمتی پتانسیل بسیار خوبی دارد و به واسطه کادر قوی فنی می‌تواند موفق شود عنوان کرد: مجموعه شهر خودرو نیز به وی اعتماد کامل دارد.

وی افزود: با ۶ بازیکن جدید نیز قرارداد امضا کرده‌ایم و تعدادی از آنها ظرف روزهای آتی در تمرین حضور پیدا می‌کنند اما فعلا نمی‌توانیم اسامی آنها را عنوان کنیم.

علیپور تاکید کرد: تا زمانی که قراردادها قطعی نشود اسامی را اعلام نمی‌کنیم زیرا در قضیه سرلک و جعفری شهر خودرو تاوان سنگینی داد.همه اعضای باشگاه قرارداد ۳ تا ۵ ساله دارند و هیچکس از جمع ما جدا نمی‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + سه =

دکمه بازگشت به بالا