مد و لباس

مدهای پاییز ۲۰۱۷ برای خانم‌ها

۵۹ce9025351ccf21008b6474
 
برای این که بدانید در فصل پیش رو چه چیزهایی مد است و بیشترین طرفدار را دارد، ما از مشهورترین طراحان مد خواسته ایم تا شما را راهنمایی کنند. در ادامه مدل های لباسی که در پاییز ۲۰۱۷ مد می شوند را برایتان آورده ایم تا اگر شما هم دوست داشتید که با مد روز پیش روید، دست به کار شوید.

 

 
پارچه های زربفت

 

 
زری یا زربفت پارچه‌ای ظریف و بسیار گران بهاست که چله یا تار آن از ابریشم خالص است و پودهای آن ابریشم رنگی و یکی از پودها، نخ گلابتون است که می‌تواند زرین یا سیمین باشد.  این پارچه را نه تنها برای لباس، بلکه برای کیف، کفش و شلوار هم استفاده می کنند.
 
 m_5637f704713fde6354003a6a
 

 

 
پارچه های چهارخونه

 

 
پارچه های چهارخونه همیشه روی مد هستند، اما در فصل های سردی چون پاییز و زمستان، طرفداران بیشتری دارند. طراحان این پارچه را بیشتر برای کت و دامن استفاده می کنند. خوبی این طرح آن است که در رنگ های مختلفی وجود دارند و شما می توانید با توجه به سلیقه خود، یکی را انتخاب کنید.
 
 Clara+Racz+Street+Style+Milan+Fashion+Week+bcdaVHp96dZl
 

 

 
گلدوزی 

 

 
چند وقتی است که طرح های گلدوزی بار دیگر توجه طراحان لباس را به خود جلب کرده اند که پاییز امسال نیز از آن مستثنی نیست. این مد شامل طرح های گلداری است که اکثرا روی کت یا بلوز کار شده است.
 
 ۱۱۶d887b5d5c7068dde72da3ba98f61f2
 

 

 
پارچه های مخملی

 

 
پارچه های مخملی  از پاییز سال گذشته بار دیگر به دنیای مد و فشن راه یافتند و هنوز هم که هنوز طرفداران خاص خود را دارند. این مدل پارچه ها بیشتر در رنگ های جواهرات یا خاکستری و مشکی وجود دارند و برای هر نوع لباسی از پیراهن گرفته تا کت و… مورد استفاده قرار می گیرند.
 
 smythe-green-velvet-blazer-boyfriend-jeans-rhinestone-bow-barrette-casual-holiday-style1-1-680x1020@2x
 

 

 
کفش پاشنه بلند

 

 
کفش های پاشنه بلند همیشه روی مد بوده اند اما طبق تحقیقات مجله «Pinterest» ۳۱% بیش از سال گذشته، کلمه «کفش پاشنه» بلند در اینترنت و سایت های مد و فشن سرچ شده اند که همین نشاندهنده تمایل بیشتر خانم ها در فصل پاییز به این اکسسوری است.
 
 ۴۳۶۴۵۷۱۲_۰۶۰_b
 

 

 
خز

 

 
خز، همیشه در پاییز و زمستان مد می شود اما امسال نه تنها برای گرمای آن بلکه برای زیبایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که آن را علاوه بر لباس، روی اکسسوری ها نیز خواهید دید.
 

 MADRID, SPAIN - MARCH 23: Rosa wears Reebok trainers, Zara trousers, sweater and hanbag, Piedad de Diego jacket, Aristocrazy ring and Ray Ban glases on March 23, 2015 in Madrid, Spain. (Photo by Juan Naharro Gimenez/Getty Images)

 

 

 
کیف های گرد

 

 
اگر در کلکسیون کیف هایتان کیف گرد دارید، خوشحال باشید زیرا پاییز امسال کیف های گرد هستند که در بازار حکمرانی می کنند. شما می توانید هر جنس و رنگی از این کیف را که دارید به دست بگیرید و در میان جمع بدرخشید.
 
 ۵۹ce8e80c68d7b1c008b5e7a
 

 

 
لایه های مختلف لباس

 

 
از آن جهت که در پاییز دمای هوا متغیر است، یک لحظه گرم و یک لحظه سرد می شود، شما می توانید از شیوه چند لایه لباس پوشیدن استفاده کنید. در این صورت به راحتی می توانید آنها را به تن کنید یا از تن تان در آورید. در پاییز امسال نیز کت های بلند مد شده اند. شما می توانید آنها را به سادگی با شلوار جین یا هر لباس دیگری ست کنید.

 BERLIN, GERMANY - JULY 05: Roro Stone, wearing a vintage coat, Zara trousers and vintage shoes is seen during the Mercedes-Benz Fashion Week Berlin Spring/Summer 2018 at Kaufhaus Jandorf on July 5, 2017 in Berlin, Germany. (Photo by Joern Pollex/Getty Images)

 

 

 
جامپ سوییت

 

 
 جامپ سوییت ها در این فصل بسیار طرفدار دارند. تنها تفاوت این مدل لباس با دیگر لباس ها، جزییات بیشتری است که روی آن کار شده. بنابراین اگر می خواهید جامپ سوییت ای برای پاییز امسال تان بخرید، سعی کنید آنهایی را که طراحی مدرن و تزیینات بیشتری دارند، انتخاب کنید.
 
 
 ISTANBUL, TURKEY - OCTOBER 11: A guest seen during Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul at on October 11, 2016 in Istanbul, Turkey. (Photo by Timur Emek/Getty Images for IMG)

 

 
دامن های روی زانو

 

 
از آنجا که فصل گرما پایان یافت، قد لباس هایی که به تن می کنیم نیز بلندتر می شود. دامن های تا روی زانو نیز از مدل های محبوب و پرطرفدار پاییز امسال هستند.
 

 NEW YORK, NY - SEPTEMBER 10: Tess Ward at New York Fashion Week wearing a Karen Millen sweater and skirt on September 10, 2017 in New York City. (Photo by Daniel Zuchnik/Getty Images for Karen Millen)

 

 

 
شلوار گشاد

 

 
احتمالا اکثر شلوارهای داخل کمد شما تنگ هستند اما وقت اش است که به مدل شلوارهایتان تغییری دهید. شلوارهای گشاد در این فصل بر شلوارهای تنگ برتری دارند. این مدل شلوار در اینترنت نسبت به سال گذشته حدود ۸۹% بیشتر سرچ شد که خود محبوبیت این مدل را نسبت به مدل های دیگر ثابت می کند.
 

 DUBAI, UNITED ARAB EMIRATES - MARCH 25: A guest attends Fashion Forward March 2017 held at the Dubai Design District on March 25, 2017 in Dubai, United Arab Emirates. (Photo by Cedric Ribeiro/Getty Images)

 

 

 
پیراهن های دکمه دار

 

 
چند سالی بود که خبری از پیراهن های دکمه دار نبود اما پاییز امسال بار دیگر این مدل لباس توجه طراحان و مردم را به خود جلب کرد. شما می توانید طرح های مختلفی از این لباس را، از طرح های گلدوزی شده گرفته تا مرواریدکاری شده، از بازار تهیه کنید.
 
 ۵۹d288cc351ccf21008b6f8b
 

 

 
پیراهن های یقه دار

 

 
این مدل پیراهن که به پیراهن های یقه ویکتوریایی شهرت دارند، نام خود را از مدل لباس های یقه دار زمان ویکتوریا به ارث بردند. این مدل لباس هر سال طرفداران بیشتری را به خود جذب می کند.
d6635a92979124f00ecd6c7ed4d51b6a--happily-grey-blue-denim-jeans
 
منبع : برترین ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 12 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا