خراسان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی منصوب شد‌

مسعود مهدی زاده مقدم

مسعود مهدیزاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس با حضور علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی برگزار شده و مسعود مهدیزاده که سابق بر این مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی بود در سمت جدید خود در خراسان رضوی معارفه شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه احیای صنایع کوچک و متوسط را یکی از دستور کارهای اساسی دولت است،خاطرنشان کرد: دولت عزم خود را برای اتمام این طرح تا پایان سال جزم کرده است.

مسعود اصغریان مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: در طول 2 سال گذشته وضعیت اقتصادی استان بسیار سخت بوده و با توجه به اینکه شرکت‌های صنعتی شاهرگ توسعه صنعت هستند مطلوب بودن وضعیت آنها حکایت از مطلوب بودن وضعیت صنعت در استان دارد.

حمید گرمابی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این نشست با اشاره به لزوم دانش بنیان شدن صنایع در کشور، خاطرنشان کرد: یک سوم تولید ارزش افزوده کشور مربوط به بخش صنعت بوده و در نتیجه رونق این بخش برای رفع مشکلات اقتصادی بسیار مهم است.

رضا شیران خراسانی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم چابک سازی در کشور، خاطرنشان کرد: لازمه افزایش سرعت در اقدامات توزیع قدرت بوده و تمرکزگرایی که هم اکنون در کشور دیده می‌شود یکی از علل اصلی عقب ماندگی اقتصادی است.

وی با بیان اینکه باید به توسعه محور شرق مشهد نیز توجه داشت، تصریح کرد: این محور توسعه بسیار کمتری نسبت به غرب داشته و باید زیرساخت‌های لازم برای استقرار صنایع در آن به وجود بیاید.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هم اکنون شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک بنگاه اقتصادی عمل می‌کند در صورتیکه بالا بردن قیمت زمین در این شهرک‌ها توجیهی ندارد.

سیدحسن حسینی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار داشت: فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم در شرکت شهرک‌های صنعتی یک الزام بوده و نبود  زیرساخت‌ها و سختگیری‌ها، سرمایه‌گذاری را در کشور ما با مشکلاتی مواجه کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا