مشهد

مدیرکل جدید آموزش و پرورش خراسان‌رضوی معرفی شد

مشهد|مدیرکل جدید آموزش و پرورش خراسان‌رضوی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سید جواد حسینی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی اظهار داشت: نظام سلامت و امنیت در کشور هم‌اکنون اجتماعی شده و همین امر سبب می‌شود تا شاهد بهبود مدیریت در این بخش‌ها باشیم. اجتماعی‌شدن نظام تعلیم و تربیت سبب می‌شود تا این نظام با حضور مردم و برای مردم ادامه یابد.

معاون استاندار خراسان‌رضوی با بیان این که رکن اصلی اجتماعی کردن نظام تعلیم و تربیت کاهش فاصله جامعه با این نظام است ادامه داد: به‌دلیل همین اهمیت اجتماعی‌کردن تعلیم و تربیت، ایجاد و طراحی نظام مهندسی اطلاع‌رسانی فرهنگی‌سازی اجتماعی‌شدن آموزش و پرورش را باید در دستور کار قرار داد. 

حسینی گفت: نهاد ایجاد تحول کیفی در جامعه آموزش و پرورش است و به همین دلیل باید مدیریت آموزشگاهی در مدارس اصلاح شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان‌رضوی اظهار داشت: شکی نیست که نظام آموزش و پرورش باید متحول شود بنابراین سند تحول بنیادین برمبنای تحول در این نظام تهیه و آماده سازی شده است. تحول در جامعه بر مبنای تحول در نظام آموزش و پرورش، مدرسه و معلم محقق می‌شود. باید آموزش و پرورش به دغدغه اصلی دستگاه‌ها و نهادها تبدیل شود. 

در پایان این مراسم از زحمات “علیرضا کاظمی” به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی که اکنون به سمت معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش انتخاب شده تقدیر و “علی خدابنده” به‌عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش این استان معرفی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + ده =

دکمه بازگشت به بالا