مشهد

مرگ ۲سرنشین پراید بر اثر برخورد با ایستگاه دوچرخه در مشهد

تصادف پراید در اتوبان کسایی تبریز

مشهد- سرپرست ایستگاه شماره ۲۵ سازمان آتش نشانی مشهد گفت:صبح امروز ۲سرنشین خودرو پراید بر اثر برخورد با ایستگاه دوچرخه جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار مهر،  علی اکبر حکم آبادی  صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو نفر سرنشین یک دستگاه خودرو پراید بر اثر برخورد با ایستگاه دوچرخه جان خود را از دست دادند.

سرپرست ایستگاه شماره ۲۵ سازمان آتش نشانی مشهد افزود:این حادثه  ساعت۶ صبح دوشنبه در ایستگاه واقع در بلوار کوثر اتفاق افتاد که طی آن راننده سواری در کابین خودرو محبوس و دیگر سرنشین این وسیله نقلیه به بیرون از خودرو پرتاب شد .

وی گفت : ماموران آتش نشانی جسم بی جان دو جوان حادثه دیده که بنا بر اطلاعات اولیه بین ۲۵ تا ۳۰ سال سن داشتند را به عوامل انتظامی تحویل و با برقراری ایمنی در محل به عملیات خود خاتمه دادند .

 حکم آبادی تصریح کرد:در این حادثه  خودروی پراید حین رانندگی در مسیر بلوار وکیل اباد حد فاصل کوثر و میدان آزادی از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با ایستگاه دوچرخه متوقف شد. 
وی اظهار کرد : با توجه به  فوت هر دو سرنشین خودرو ماموران آتش نشانی با حضور در محل ضمن اقدامات پیشگیرانه به واسطه نشت سوخت از خودرو ، راننده محبوس در کابین بهم پیچیده خودرو را با باستفاده از ابزار هیدرولیک از خودرو خارج نمودند .

وی در خاتمه تصریح کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی می باشد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا