ورزش

مسابقات کشتی پهلوانی خراسان رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسابقات کشتی پهلوانی خراسان رضوی برگزار می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، علیرضا صنعتی اظهار کرد: رقابت‌های کشتی پهلوانی استان سه‌شنبه 17 آذر ماه با حضور شرکت‌کنندگان در خانه کشتی مشهد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی کشور نیز در دوم تا چهارم دی ماه در تبریز برگزار می‌شود.

* مجمع انتخاب رئیس هیات وزنه‌برداری استان برگزار می‌شود

سرپرست هیئت وزنه‌برداری خراسان رضوی گفت: درصورت آمادگی فدراسیون مجمع انتخاب رئیس هیئت استان برگزار می‌شود.
قاسمیان اظهار کرد: مسابقات قهرمانی استان با حضور 46 ورزشکار از 6 شهرستان روز جمعه در مشهد برگزار شد.

قاسمیان با اشاره به اینکه برای برگزاری مجمع تلاش کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: از مهر ماه سال 93 در خدمت وزنه‌برداری استان هستم در 28 آبان ماه گذشته اعلام آمادگی برای برگزاری مجمع کردیم اما با دلیل تغییرات در فدراسیون امکان برگزاری نبود در خرداد 94 اعلام آمادگی کردیم و در شهریورماه آگهی درج شد که تا به امروز 6 نفر ثبت‌نام کردند و در حال گذراندن سیکل اداری هستند.

وی افزود: برای برگزاری مسابقات نونهالان در شهرستان‌های استان برنامه ریزی‌های لازم را با هدف استعدادیابی انجام داده‌ایم که تا کنون فقط شهرستان فریمان آمادگی خود را اعلام کرده است.

وی در ارتباط با شایعات اخیر این هیئت و جابه‌جایی‌های انجام شده عنوان کرد: تغییرات بی دلیل نیست تلاش ما این است که می‌خواهیم تغییرات مثبت در راستای رشد این رشته داشته باشیم.

سرپرست هیئت وزنه برداری خراسان رضوی بیان کرد: طرحی با عنوان پهلوانک‌ها از اردیبهشت امسال اجرا شد که 40 نفر در آغاز این طرح ثبت نام کردند و 28 نفر دیگر هم پس از آغاز مراجعه کردند، این طرح با همکاری آموزش و پرورش انجام شد و استعداد‌های خوبی با برگزاری این طرح شناسایی شدند.

وی افزود: مشکل اصلی ما عدم مراجعه حامیان مالی و علاقه مند نبودن به سرمایه‌گذاری است و در شرایط فعلی اقتصاد کشور هیچ مجموعه‌ای حاضر به سرمایه‌گذاری به‌ویژه در رشته وزنه‌برداری نیست.

قاسمیان بیان کرد: در یک سال گذشته ملی پوشی از استان خراسان رضوی در رشته وزنه برداری نداشته‌ایم تنها دو نماینده در اردوی انتخابی تیم ملی داشته‌ایم.

* اعزام کاروان دوچرخه‌سوار بردسکن به مشهد مقدس

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسکن از اعزام کاروان دوچرخه سوار فاطمیون به مشهد خبر داد.

محمد دانشور ثانی گفت: به مناسبت ایام رحلت جانگداز پیامبر اکرم (ص) و دو فرزند گرانقدرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت علی‌بن موسی الرضا (ع) کاروان دوچرخه سواری فاطمیون این شهرستان مسیر 275 کیلومتری بردسکن تا مشهد مقدس را به مدت سه روز رکاب می‌زند.

دانشور افزود: این کاروان امروز برای چهارمین سال پیاپی و با حضور 20 نفر از دوچرخه‌سواران و در میان بدرقه مسئولان عازم مشهد شدند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا