مشهد

مشهدمقدس در پروسه تولید «واگن ملی» مشارکت می‌کند

مدیرعامل قطار شهری مشهدمقدس از مشارکت مشهد در فرآیند تولید واگن ملی خبر داد.

وحید مبین‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در جلسه‌ای که با دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضائی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، گزارشی از عملکرد شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد در عرصه مهندسی معکوس و بومی‌سازی قطعات و تجهیزات سیستم‌های حمل و نقل ریلی درون شهری ارائه دادیم که با استقبال روبرو شد.

وی افزود: در این جلسه که با حضور مدیران وزارت صنایع، کارگروه تولید واگن ملی و مدیران مجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، عملکرد شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

مبین مقدم تصریح کرد: با توجه به موفقیت‌های این شرکت در بومی‌سازی قطعات و تجهیزات سیستم‌های حمل ونقل ریلی درون شهری از قطار شهری مشهد دعوت شد تا در پروژه تولید واگن ملی مشارکت داشته باشد.

مبین مقدم ادامه داد: براین اساس طبق توافقی با این ستاد، مدیریت ساخت برخی از سیستم‌های متروئی و مشارکت در مدیریت استانداردسازی قطعات و تجهیزات ریلی به شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد سپرده شد.

مدیرعامل قطارشهری مشهد افزود: همچنین این شرکت در ایجاد بانک اطلاعاتی قطعات و تجهیزات مورد نیاز مترو و ایجاد بانک اطلاعاتی قطعات و تجهیزات مورد نیازآن نیز مشارکت خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا