مشهد

مشهد زمینه راه‌اندازی کمپ مناسب و استاندارد فوتبال را دارد

شهردار مشهدمقدس گفت: ظرفیت مناسبی برای راه‌اندازی کمپ استاندارد فوتبال در منطقه اقدسیه مشهد وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محمدرضا کلائی عصر امروز در بازدید از سازمان اجتماعی، فرهنگی شهرداری مشهد که با حضور فرماندار مشهد، معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، معاونان و روسای ادارات این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: در ۲ الی ۳ سال اخیر بدنه سازمان در فعالیت‌ها مشارکت کمی دارد که این اتفاق خوبی نیست. برای رفع این مشکل دو راهکار درون سازمانی و برون سازمانی را باید مد نظر قرار داد که راهکار درون سازمانی مهم‌تر است.

شهردار مشهد بیان کرد: در حوزه‌های اجتماعی گاهی اوقات شاهد اختلالاتی در زمینه تعریف وظایف با سایر حوزه‌ها هستیم که این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

کلائی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه اجتماعی خاطرنشان کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی نیازمند انجام اقدامات بیشتری هستیم که بخشی درون سازمانی و بخش زیادی از آن حاکمیتی است.

وی اضافه کرد: معتقدیم مباحث مرتبط با آسیب‌های اجتماعی باید در چارچوب حاکمیت و با هماهنگی همه دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط حل شود، لذا باید بر این موضوع تمرکز کرده به دنبال راهکاری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی هستیم.

شهردار مشهد گفت: وضعیت متغیرهای مرتبط با آسیب‌های اجتماعی در مشهد رضایت‌بخش نیست و حداقل نسبت به سایر حوزه‌ها از تعادل مناسبی برخوردار نیست.

کلائی با بیان اینکه ما باید با همکاری سایر بخش‌هایی که در حوزه آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارند، بر موضوع کارتن خواب‌ها، معتادان متجاهر، کودکان کار، زنان رهاشده و متکدیان تمرکز کنیم، اظهار کرد: در این زمینه این آمادگی وجود دارد که از نظر حمایتی و مالی، برنامه‌های پایداری را پیاده‌سازی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اولویت‌های حوزه آموزش فرهنگ شهروندی افزود: طی یک سال گذشته تاکید ما در حوزه فرهنگ شهروندی بر دو اولویت رعایت حق تقدم عابران پیاده و تفکیک زباله از مبدا بوده که برای آماده کردن زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله ایمن سازی و ایجاد گذرگاه‌های عابر پیاده حدود ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

شهردار مشهد تصریح کرد: بنابراین انتظار داریم شاهد اقدامات ملموس‌تری در حوزه فرهنگی و ترویج رعایت حق تقدم عابران پیاده در جامعه باشیم.

کلائی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در حوزه فرهنگ شهروندی به آن تاکید داریم، توسعه فرهنگ پیاده محوری در شهر مشهد و ترغیب شهروندان به پیاده روی است که این موضوع نیز باید با استفاده از ظرفیت‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در حوزه ورزش نیز اکنون نیازمند انجام چند کار شاخص هستیم که یکی از این اقدامات می‌تواند تبدیل کردن زمین ۶٫۵ هکتاری واقع در اقدسیه به کمپی مناسب و استاندارد برای فوتبال باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا