ورزش

مشهد| ناکامی‌های مشکی‌پوشان و پدیده در لیگ برتر ادامه دارد

پدیده و سیاه جامگان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر برای تیم‌های مشهدی چندان خوش یمن نبود و مشکی پوشان و پدیده تنها یک امتیاز از ۶ امتیاز ممکن را کسب کردند.

مشکی‌پوشان در هفته‌ای که به شدت نیاز به کسب برتری داشت در تبریز به مصاف تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز رفت؛ دیدار دو تیم به نوعی جدال میان استاد و شاگرد بود؛ رضا عنایتی در این دیدار برابر استاد خود فیروز کریمی قرار گرفت و در نهایت تک امتیاز برای مشکی پوشان از این دیدار کسب شد.

مشکی پوشان با این تک امتیاز دردی از دردهایش دوا نشد و بازهم در قعر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت؛ در هفته‌ای که دو تیم دیگر انتهای جدول یعنی سپیدرود و استقلال خوزستان برابر یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت به نتیجه تساوی رسیدند بهترین فرصت برای مشکی پوشان فراهم شده بود تا فاصله خود را با تیم‌های بالای سرش در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر کاهش دهد.

همچنین پیکان موفق شد در این هفته دیگر تیم پائین جدول یعنی نفت تهران را متوقف کند اما مشکی پوشان با جمیع شرایط، از فرصت فرار بزرگ استفاده نکرد و باید چشم انتظار روزهای آتی لیگ برتر باشد.

عنایتی البته همچنان در پایان دیدار با گسترش فولاد اعلام کرد که از سبک بازی تیمش بسیار راضی است و با این شرایط در لیگ برتر باقی خواهند ماند و حتی در این زمینه به هواداران مشهدی قول بقا نیز داده اما با این روند نتیجه گیری شاید در نهایت این مهم محقق نشود.

پدیده دیگر تیم مشهدی اما در روز گذشته از تراکتورسازی ساغلام میزبانی کرد و در نهایت با نتیجه عجیب و غریب ۳ بر صفر در ورزشگاه امام رضا(ع) برابر این تیم شکست خورد تا تیم محمدرضا مهاجری نیز به کمایی عمیق فرو برود.

پدیده که در این فصل برای کسب سهمیه آسیایی اسب خود را زین کرده بود و حسابی هم خوب نتیجه گرفته بود ناگهان با کسر ۶ امتیاز، انرژی خود را تخلیه شده دید و تیم ناگهان اُفت کرد و شروع به تساوی و شکست کرد و تمامی این شرایط سبب شده است تا این تیم نیز در کنار سپاهان این روزها خطر سقوط را احساس کند.

پدیده و مشکی‌پوشان نیاز به شارژ روحی دارند و در این میان باید مسئولان استان به سراغ بازیکنان بروند؛ قطعا فردا خیلی دیر است و شاید فصل آینده تماشاگران مشهدی حسرت خالی ماندن ورزشگاه امام رضا(ع) و ثامن را بخورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − شش =

دکمه بازگشت به بالا