ورزش

مشهد کاندیدای برگزاری مسابقات فوتسال زیر ۲۱سال آسیا شد/ پیروزی تیم فوتسال ایران مقابل ازبکستان

دیدار تیم های فوتسال منتخب داوران لیگ برتر فوتبال و هنرمندان ایران

دعوت از بانوی آلیش‌کار گلبهاری برای حضور در مسابقات جهانی قرقیزستان، کاندیداتوری مشهد برای برگزاری مسابقات فوتسال زیر ۲۱ سال آسیا و پیروزی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان از مهمترین خبرهای ورزشی امروز در استان خراسان‌رضوی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، معاون توسعه امور ورزش خراسان‌رضوی اظهار داشت: مشهد نامزد برگزاری مسابقات فوتسال زیر 21 سال جام ملت‌های آسیا در اردیبهشت 96 شد. براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات فوتسال زیر 21 سال جام ملت‌های آسیا برای نخستین‌بار در اردیبهشت 96 برگزار خواهد شد که دو کشور ایران و تایلند برای کسب میزبانی این رقابت‌ها با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

هوشنگ ولی‌پور تصریح کرد: براساس اعلام فدراسیون فوتبال کشورمان، مشهد و اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با عنایت به سوابق و ظرفیت‌هایی که از خود در میزبانی‌های مسابقات قبلی نشان داده به‌عنوان کاندیدای برگزاری این رقابت‌ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شده است.

المپیاد ورزش‌های بومی و محلی خراسان رضوی با قهرمانی گناباد پایان یافت

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان‌رضوی گفت: نخستین المپیاد ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی ‌خراسان‌رضوی در بخش آقایان که از دهه کرامت آغاز شده بود، با قهرمانی تیم گناباد پایان یافت.

محمدرضا خوش‌باطن افزود: در حاشیه رقابت‌های نهایی این المپیاد که در روستای بیلند گناباد برگزار شد، در پایان این المپیاد،  تیم گناباد به‌عنوان میزبان این رقابت‌ها در دو رشته هفت‌سنگ و خروس‌جنگی و در مجموع تیمی مقام نخست استان را کسب کرد. همچنین در رشته الک‌دولک تیم تربت‌جام و در رشته دال‌پلان تیم تایباد مقام نخست را از آن خود کرد و شهرستان‌های خلیل‌آباد و تایباد به‌ترتیب مقام‌های دوم و سوم تیمی را در سطح استان خراسان رضوی به دست آوردند.

المپیاد ورزشهای روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان رضوی با حضور 600 ورزشکار و 100 تیم از 24 شهرستان این استان در رشته‌های دال‌پلان، هفت‌سنگ، الک‌دولک و خروس‌جنگی در دو بخش آقایان و بانوان بود.

نخستین مرحله رنکینگ آقایان، جام روز ملی اسکواش برگزار شد

نخستین دوره مسابقات رنکینگ اسکواش آقایان استان به‌مناسبت هفته دولت و روز ملی اسکواش برگزار شد.

این مسابقات در نخستین مرحله از سال جاری با حضور 29 ورزشکار در محل کورت‌های اسکواش هتل پارس برگزار شد. از نکات بارز این دور از مسابقات درخشش تمام بازیکنان تیم جوانان استان بود که با انجام بازی‌هایی زیبا و جنگنده و مثال‌زدنی, نویدبخش روزهای خوب برای اسکواش استان بودند.

پیروزی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان

تیم ملی فوتسال کشورمان در نخستین دیدار دوستانه خود مقابل ازبکستان به پیروزی رسید.

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار دوستانه خود در مشهد، در برابر تیم ملی ازبکستان به برتری سه بر صفر دست یافت.

فرهاد توکلی، محمد طاهری و کاپیتان کشاورز گلزنان تیم ایران بودند که هر سه گل ایران را در نیمه دوم مصاف با حریف آسیایی به ثمر رساندند.

گام‌های بلند بانوی آلیش‌کار گلبهاری تا مسابقات جهانی قرقیزستان

رئیس اداره ورزش و جوانان چناران از آمادگی مطلوب بانوی آلیش‌کار این شهرستان در آستانه مسابقات جهانی خبر داد.

محمود قربانیار گفت: آخرین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان، در خانه کشتی فدراسیون برگزار شد که این اردو متصل به اعزام به مسابقات جهانی است.

زهرا رهنما از گلبهار در وزن 65 کیلوگرم عضو تیم ملی کشتی آلیش کشور، در این اردو حضور دارد و امید است در مسابقات جهانی که بیستم شهریورماه برگزارمی‌شود، مدال طلا را کسب کند.

مسابقات قهرمانی جهان کشتی آلیش روزهای 8‌ــ7 سپتامبر با حضور تیم‌های مطرح و صاحب‌نام این رشته در شهر چولپون‌آتا قرقیزستان برگزار خواهد شد.

دربی دوستانه پدیده و سیاه‌جامگان برگزار می‌شود

دو تیم لیگ برتری سیاه‌جامگان و پدیده خراسان عصر پنجشنبه در دیداری دوستانه در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد به مصاف یکدیگر می‌روند.

با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ به‌واسطه برگزاری دیدارهای تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی، مشهدی‌ها از این فرصت استفاده کردند و دیداری دوستانه‌ را تدارک دیده‌اند.

تیم پدیده خراسان که از دو هفته گذشته تمریناتش را برای آمادگی بیشتر برای مسابقات لیگ برتر، در مشهد آغاز کرده، در هفته پنجم این مسابقات میزبان تیم استقلال خوزستان خواهد بود.

فوتسال بانوان مشهد جام شهید مدافع حرم برگزار شد

مرحله منطقه‌ای هشتمین دوره مسابقات فوتسال بانوان محلات مشهد یادبود شهید مدافع حرم، شهید عبدالله رحمتی برگزار شد.

این دوره از مسابقات با حضور 260 تیم در سطح محلات مشهد پیگیری شد. در این دوره از مسابقات فوتسال بانوان در قالب المپیاد محلات مشهد، بیش از 4600 ورزشکار خانم در قالب 590 مسابقه، به رقابت پرداختند.

این مسابقات در سالن‌های کارگران، شهید چدانی، یاس، بهشت، شهیدان بختی، شهیدان نامی، میثاق، شهید جهاد مغنیه، شهید آراسته و رجاء برگزار شده است، ضمن اینکه هفته آینده، مرحله نهایی این مسابقات با شرکت 51 تیم آغاز خواهد شد.

مشهد میزبان مسابقات کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور

بعد از برگزاری مسابقات دانش آموزان استثنایی کشور و کسب نتایج ارزشمند توسط ورزشکاران خراسان‌رضوی در این مسابقات، با میزبانی مسابقات کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور در شهر مشهد موافقت شد.

مسابقات کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور از چهارشنبه 10 شهریور ویژه آقایان در رشته‌های فوتسال و تنیس روی میز در مجتمع فرهنگی و ورزشی صدر مشهد و ویژه بانوان از 15 شهریور در رشته‌های تنیس روی میز و بدمینتون در سالن ورزشی نسیم برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا