مشهد

مشهد| ۳۸ درصد پست‌های اداری استان خراسان‌رضوی “بلاتصدی” است

رضا جمشیدی

رضا جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: تورم خراسان رضوی از ابتدای بهمن ماه سال گذشته تا ابتدای بهمن ماه امسال یعنی در طول ۱۲ ماه گذشته به عدد ۸٫۷ درصد رسیده که نسبت به دوره مشابه قبل ۰٫۱ درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: در همین مدت زمان، تورم خانوار شهری ۸ و خانوار روستایی ۱۲٫۱ درصد بوده و تورم نقطه به نقطه خراسان رضوی در طول یک ماهه گذشته ۷٫۶ درصد بوده که این رقم نسبت به ماه گذشته ۰٫۶ درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی با بیان اینکه شاخص کل قیمت کالاها و خدمات در خراسان رضوی در طول یک سال منتهی به آخر دی ماه امسال  ۱۱۰٫۱ بوده تصریح کرد: این میزان برای خانوارهای شهری ۱۰۹٫۳ و برای خانوارهای روستایی ۱۱۳٫۴ بوده است.

جمشیدی در ارتباط با وضعیت ادارای و استخدامی در خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: هم اکنون حدود ۲۶ درصد از پست‌های مدیریتی و ۳۸ درصد از پست‌های اداری در خراسان رضوی بلاتصدی هستند.

وی میزان بودجه جاری و عمرانی خراسان رضوی را در سال ۹۶ حدود ۱۹۱۱ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان تا کنون حدود ۹۷۳ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا