خراسان

معاون اول رئیس‌جمهور به خراسان‌رضوی سفر می‌کند+ برنامه‌ها

ثبت نام اسحاق جهانگیری در انتخابات ریاست جمهوری

استاندار خراسان‌رضوی از سفر ۲ روزه معاون اول رئیس‌جمهور به استان خراسان‌رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به‌نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، علیرضا رشیدیان اظهار داشت: اسحاق جهانگیری چهارشنبه ششم دی‌ماه وارد مشهد‌مقدس می‌شود و پس از برگزاری مراسم استقبال و مصاحبه در محل پاویون دولت فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد؛ پیش‌بینی شده برای افتتاح منازل زلزله‌زده به روستای صالح‌خانی عزیمت کند.  

وی افزود: حضور در روستای نصر‌آباد برای بهره‌برداری از پروژه‌های گاز‌رسانی از دیگر برنامه‌های پیشنهادی روز چهارشنبه است که پس از آن به مشهد‌مقدس مراجعت خواهد کرد. 

استاندار خراسان‌رضوی گفت: پایان بخش برنامه این روز، برگزاری جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی است که برنامه‌ریزی شده با حضور معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شود.  

رشیدیان ادامه داد: عزیمت به سنگان شهرستان خواف و بازدید از پروژه راه‌آهن مشهد – هرات، معادن منطقه و فعالیت‌های زیست‌محیطی در این منطقه نخستین برنامه پیشنهادی روز دوم سفر است. 

وی افزود: بازدید و افتتاح مجتمع‌های فولاد احیاء، توسعه ملی و اپال پارسیان از دیگر برنامه‌های روز پنجشنبه معاون اول رئیس‌جمهور به شهرستان خواف است. حضور در منطقه کالشور و شرکت در مراسم کلنگ‌زنی پروژه بزرگ راه‌آهن جنوب و افتتاح کارخانه کاغذ در شهر جدید بینالود از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این سفر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + یک =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا