ورزش

مهاجری: در مشهد حال ما را هم نمی‌پرسند و فقط انتظار کسب سهمیه دارند!

رضا مهاجری

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان تأکید کرد که تیمش در ادامه مسابقات لیگ برتر روزهای سختی را خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، رضا مهاجری پس از تساوی یک – یک تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: انتظار یک بازی سخت را داشتیم. با توجه به اینکه تیم خوب پیکان فوتبال خوبی را بازی می‌کند و شرایط حاکم بر بازی، انتظار روز سختی را داشتیم و همین‌طور هم شد.

وی در ادامه افزود: ما مشکلات زیادی داریم و مدیران‌مان صبح و تا شب می‌دوند تا بدهی‌های باشگاه را بدهند، بدهی‌های خارجی که برای ما هم دردسرساز شده است و تمام تمرکز ما را این مسئله گرفته است. تیمی که در اوج بود به این شرایط رسید و به نظرم با ادامه این شرایط، کار ما روز به روز سخت‌تر خواهد شد. با این حال بچه‌های ما خیلی خوب به بازی برگشتند و توانستند گل خورده را جبران کنند. بازی مقابل پیکان هم سخت است و خوشبختانه بازیکنان ما این کار سخت را پشت سر گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده یادآور شد: از تیم ما شش امتیاز کسر شد، اما هیچ‌کس حال‌مان را نپرسید. ما در این شهر خیلی تنها هستیم و همه به ما فشار می‌آورند! چرا از ما شش امتیاز کسر شد و چرا کسی علت را نپرسید؟ چرا این اتفاقات رخ داد؟ وقتی هم شش امتیاز کسر شد، حتی کسی ما را توبیخ هم نکرد. کسی در این استان حال ما را نمی‌پرسد و انتظار کسب سهمیه هم دارند! ما نیاز به کمک داریم.

مهاجری افزود: تیم ما نشان داده پتانسیل کسب سهمیه را هم دارد. همه تیم‌ها در نیم‌فصل خودشان را تقویت کردند، اما ما نتوانستیم و دلیل آن هم عقبه خراب باشگاه بوده که باعث شده این اتفاقات رقم بخورد. این موضوع و بدهی‌هایی که باعث کسر امتیاز ما شد، تمام تمرکز تیم ما را گرفته بود. من پنج مهره ابتدای فصل گرفتم که به ما انتقاد زیادی شد که این بازیکنان به درد نمی‌خورند، اما حتی چهار هفته به ما مهلت ندادند. با این حال هر چه پیش رفتیم این بازیکنان نشان دادند که چقدر برای تیم مؤثر هستند. در بازی امروز هم با اینکه تمرکزمان را از دست داده بودیم، اما به نظرم بازیکنانم خوب عمل کردند. داور مسابقه هم قضاوت خوبی داشت و تصمیمات او مشکلی ایجاد نکرد. در مجموع داوری مشکلی نداشت و امیدوارم این داور در آینده هم موفق باشد.

وی در واکنش به این سؤال که آیا امیدی به بازگشت شش امتیاز کسر شده دارد و این اتفاق چه تأثیری روی باشگاه می‌گذارد، گفت: باشگاه لایحه‌ای را داده است و تلاش می‌کنند این شش امتیاز کسر شده را برگردانند، اما اگر نشد هم ما باید تکلیف‌مان را با خودمان مشخص کنیم. بچه‌های ما صبح تا شب زحمت می‌کشند، اما باید بدانند برای چه چیزی تلاش می‌کنند. باید تمرکزمان را به دست بیاوریم تا امتیازها را به راحتی از دست ندهیم. بچه‌ها باید راه را پیدا کنند و اگر تمرکز را به آنها برگردانیم، می‌توانیم شرایط بهتری داشته باشیم. با این حال گفتم پیکان تیم خوبی است، در جایگاه دوم و سوم جدول قرار دارد و توانستیم گلی که از آنها خوردیم را جبران کنیم. ما برای اینکه دوباره جایگاه قبلی‌مان را به دست بیاوریم نباید این امتیازها را از دست بدهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 3 =

دکمه بازگشت به بالا