مشهد

مهار حریق ساختمان مسکونی در مشهد جان ۹ نفر را نجات داد

جعفری آتش نشانی

مدیرعامل آتش نشانی مشهدمقدس گفت: مهار و اطفای به موقع حریق در یک باب ساختمان مسکونی در مشهد از سوی آتش نشانان جان ۹ نفر را نجات داد.

آتشپاد دوم حسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در پی اعلام یک حادثه مبنی بر حریق یک ساختمان پنج طبقه در بلوار طبرسی مشهد آتش‌نشانان از سه ایستگاه به همراه خودروهای عملیاتی به محل اعزام شدند.

جعفری بیان کرد: در زمان رسیدن نیروهای عملیاتی کانون اصلی حریق طبقه اول ساختمان و در یکی از اتقاق خواب‌ها تشخیص داده شده است که به دلایل نامعلومی طعمه آتش شده بود.

وی افزود: وجود اقلام قابل اشتعال سبب گستردگی حریق شده بود که همین امر سبب سرایت دود غلیظ آتش در طبقات فوقانی ساختمان و انتقال حرارت به قسمت پذیرایی این واحد شده است.

جعفری اظهار کرد: نیروهای عملیاتی آتش نشانی با تقسیم به دو گروه اقدام به تخلیه 9 نفر از ساکنان و انتقال آنان به محل امن و گروه دوم نیز اقدام به اطفای حریق کردند.

وی تاکید کرد: با مهار و اطفای به موقع این حریق در دقایق اول از وارد آمدن هرگونه خسارت جانی به ساکنان این ساختمان مسکونی جلوگیری شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد در پایان گفت: با توجه به سنگینی حریق مذکور بررسی علت دقیق وقوع این حادثه در دقایق اول امکان پذیر نبوده است و علت حادثه در دست بررسی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا