ایران

میانگین مبلغ قبض‌های تلفن چقدر است؟!


  اخباراقتصادی,خبرهای اقتصادی,قبض‌های تلفن

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران میانگین رقم قبض‌های تلفن را رقمی بین ۵۰۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان و در تهران رقمی حدود ۹۰۰۰ تومان اعلام کرد.

 بابک تراکمه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: باید به این مساله نیز توجه داشت که در آمارها هزینه‌های مربوط به اینترنت به طور جداگانه در نظر گرفته شده و کارکرد تلفن ثابت به‌طور تفکیک شده لحاظ می‌شود.

وی در عین حال گفت: البته بخشی از این ارقام هم به حساب مخابرات واریز نشده و بحث بدهی‌ها و لاوصولی‌های مخابرات در استان‌های مختلف ارقام متعددی را شامل می شود.

تراکمه ادامه داد: از این میان بخش قابل توجهی نیز سهم دولت، سازمان‌ها و شرکت‌های خدماتی و سازمان‌های عمومی و … می‌شود که طبیعی است پرداخت این بدهی‌ها تاثیر بسزایی در حل مشکلات مخابرات خواهد داشت.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در پاسخ به وضعیت تخلیه پورت‌های ADSL مخابرات نیز، توضیح داد: تخلیه پورت‌های اینترنت فرآیندی دائمی است که به دلایل متعددی مانند جابه‌جایی صورت می‌گیرد و مربوط به یک شرکت خاص هم نیست.

وی درباره گلایه‌هایی که گاهی مبنی بر عدم رعایت قوانین در برخی مراکز مخابرات مطرح می‌شود، اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران حدود ۷۰۰۰ مرکز دارد که قطعا نمی‌توان ادعا کرد با تمام این دفاتر ارتباط مستمر داریم، اما به هر صورت در قالب رهنگاشت پنج ساله مخابرات، یک معاونت جدید به نام معاونت امور مشتریان ایجاد شده که قطعا با فعالیت این بخش طی شش ماه آینده شاهد تغییرات محسوس در وضعیت مشترکان مخابرات خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا