ورزش

میثاقیان: با توجه به بضاعت و توان مالی تیم بازیکن جذب کردیم/توان جذب بازیکن میلیاردی را نداریم

اکبر میثاقیان

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد گفت: در حد بضاعت و توان مالی تیم بازیکن جذب کردیم و بازیکن خواهیم گرفت، توان جذب بازیکن میلیاردی را نداشته و این کار را نباید انجام بدهیم.

اکبر میثاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: در حد بضاعت و توان مالی تیم بازیکن جذب کردیم و بازیکن خواهیم گرفت، توان جذب بازیکن میلیاردی را نداشته و این کار را نباید انجام بدهیم.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا امسال مشکلات سال گذشته و مشکل مالی نداشته باشیم و بتوانیم با نظم تمرینات خود را برگزار کنیم. تیم سیاه‌جامگان در حال حاضر ۱۳ بازیکن بومی داشته و بازیکنانی که در تیم در بازی آخر حضور داشتند حفظ شده و ۸ بازیکن جدید جذب کرده و هنوز ۳ جای خای در تیم وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد با بیان این که اردوی تدارکاتی را در ترکیه در آخر این هفته و یا هفته آینده برگزار خواهیم کرد، گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در فصل آینده بهتر از فصل گذشته عمل کرده و عملکرد بهتری داشته باشیم.

میثاقیان اظهار داشت: اگر شرایط فراهم شود تا در ورزشگاه امام رضا(ع) بازی کنیم، خوب است چرا که این ورزشگاه مجهز، زیبا و زمین چمن مناسبی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا