مشهد

نجات 2 خانواده از مرگ حتمی در کمپ غدیر توسط آتش‌نشانی مشهد

خبرگزاری فارس: نجات 2 خانواده از مرگ حتمی در کمپ غدیر توسط آتش‌نشانی مشهد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: شب گذشته دو خانواده در کمپ غدیر توسط نیروهای آتش‌نشانی از خفگی و مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسن جعفری اظهار داشت: در راستای استقبال از بهار 95 اکیپ‌های آتش‌نشانی در 6 محل به صورت ثابت استقرار دارند که از جمله این مکان‌ها می‌توان به کمپ‌های اسکان زائر و ورودی‌های شهر اشاره کرد.

وی افزود: به دلیل سردی هوا، همکاران ما در آتش‌نشانی شب گذشته در کمپ‌های اسکان زائران نوروزی به صورت مستمر گشت داشته و با دستگاه‌های سنجش گرما با فاصله 20 تا 30 متری، میزان گرمایش چادرها را کنترل کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد تصریح کرد: یکی از خطرات موجود مواقع سردی هوا در چادرها، استفاده از وسایل گرمایشی غیرمجاز می‌باشد که در همین راستا شب گذشته همکاران ما دو خانواده را که به علت استفاده از پیک‌نیک به حالت خفگی و بیهوشی رسیده بودند از مرگ حتمی نجات دادند.

جعفری عنوان کرد: برای ایجاد ایمنی زائران و مسافران نوروزی، محل‌های تجمع مانند هتل‌ها و بازارها مورد بازرسی قرار گرفته و رفع نواقص ایمنی احتمالی موجود پیگیری شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا