ورزش

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشگاه‌های خراسان رضوی برگزار می‌شود

رئیس هیئت ورزش‌های دانشگاهی خراسان رضوی گفت: نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی شبکه دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشگاه‌های خراسان رضوی برگزار می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمیدرضا طاهری ظهر امروز در نشست خبری اعلام برنامه‌های شبکه جامع دانشگاه‌های خراسان رضوی، اظهار کرد: نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی شبکه دانشگاهی استان در چند روز آینده برگزار می‌شود.
 
رئیس هیئت ورزش‌های دانشگاهی خراسان رضوی افزود: اهداف این جشنواره بر مبنای تأمین سلامت، نشاط، تحکیم مبانی روحی و تجلی قابلیت‌های خودباوری دانشجویان تعریف شده است، همچنین از دیگر اهداف آن دنبال کردن سیاست‌های دولت در زمینه ورزش است.
 
وی بیان کرد: این جشنواره در قالب پنج رشته والیبال، تکواندو، شنا، تنیس روی میز و کوهپیمایی برای برادران و خواهران دانشجو برگزار می‌شود که قالب این افراد را هزار و 600 نفر دانشجو از 17 دانشگاه استان را شامل می‌شوند.
 
طاهری تأکید کرد: باید گفت تشکیل شبکه جامع دانشگاهی از ابتکارات خراسان رضوی است، لذا هدف ما در هیئت ورزش‌های دانشگاهی این بوده که اقدامات به صورت مقطعی دنبال نشود اما به علت محدودیت‌ها، هم‌اکنون تنها در سطح دانشجویی این جشنواره را برگزار می‌کنیم.
 
رئیس هیئت ورزش‌های دانشگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: در کنار المپیاد ملی ورزشی که سال آینده در تهران برگزار می‌شود باید گفت یک المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویی هم در تابستان 95 به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود که دانشجویان سراسر کشور در این رویداد حضور دارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا