مشهد

نرخ خدمات دفاتر پیشخوان در مشهد افزایش نمی‌یابد

نخعی راد

رئیس کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فعلا هیچ تصمیمی مبنی بر افزایش نرخ خدمات دفاتر پیشخوان وجود ندارد.

علی نخعی راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: از ۲ شیوه متفاوت بر نحوه عملکرد دفاتر پیشخوان دولت در مشهد نظارت می‌شود که نخستین آن شکایت‌های مردمی و دومین آن نظارت‌های ادواری است که انجام می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت کنونی معیشتی جامعه خاطرنشان کرد: با توجه به این مهم نرخ خدمات دفاتر پیشخوان فعلا افزایشی نداشته و این نرخ باید بسته به وضعیت اقتصادی مردم تغییر کند.

رئیس کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه کارگزارن دفاتر پیشخوان نسبت به ناچیز بودن نرخ‌های گذاشته شده شکایت دارند، تصریح کرد: با توجه به فعالیت‌های متنوعی که برای خدمات‌دهی در دفاتر پیشخوان انجام می‌شود فعلا افزایش نرخی در دستور کار نیست.

نخعی راد ادامه داد: با تخلفاتی که دفاتر پیشخوان شهرداری دارند به شدت برخورد شده و تخلفات اگر توسط کارمندان دولتی اتجام شود خیانت در امانت و در صورتی‌که توسط بخش خصوصی صورت گیرد تحصیل مال نامشروع به حساب می‌آید.

وی با اشاره به تأثیر دفاتر پیشخوان در کاهش بروکراسی‌های اداری، تأکید کرد: باید اقداماتی انجام شود تا جانمایی مناسب برای این دفاتر انجام شده و در تمام نقاط شهر وجود داشته باشند تا شهرواندان بتوانند به راحتی به آنان دسترسی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 7 =

دکمه بازگشت به بالا