مشهد

نرخ نقدی بهای اتوبوس‌ها در مشهد افزایش می‌یابد

اتوبوس رانی

مدیرعامل اتوبوسرانی مشهد گفت: با تصویب و ابلاغ فرمانداری نرخ پرداخت نقدی اتوبوسرانی به هزار تومان افزایش می‌یابد.

علی اصغر نیشابوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت:  نرخ نقدی بهای اتوبوس‌ها در مشهد از مبلغ ۵۰۰ تومان به ۱۰۰۰ تومان افزایش می‌یابد.

مدیرعامل اتوبوسرانی مشهد با بیان این که هدف از این افزایش قیمت جهت‌گیری مردم به سمت استفاده از “من کارت” است، ادامه داد: برآورد استفاده از من کارت برای مسافران ارزان قیمت‌تر است به این دلیل که شهرداری در ازای استفاده از من کارت به هر شهروند یارانه اختصاص می‌دهد که با پرداخت نقدی، فرد ملزم به پرداخت کل مبلغ خواهد بود.

نیشابوری با اشاره به این که استفاده از “من کارت” برای افزایش ناوگان اتوبوس‌ها نیز موثر است، بیان کرد: تعداد ناوگان هر خط بر اساس تراکنش‌های “من کارت” اتوبوس‌ها تعیین میشود و با پرداخت نقدی، آمار صحیحی از میزان برداشت مسافر خطوط نخواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گرانی مبلغ نقدی اتوبوس انگیزه مناسبی در استقبال مردم از من کارت است، افزود: هماکنون بیش از هزار نقطه شارژ من کارت در سطح شهر مشهد وجود دارد و علاوه بر آن اپلیکیشن شارژ من کارت در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

این مقام مسئول با بیان این که اجرای این مصوبه منتظر دستور فرمانداری است، تصریح کرد: با تصویب فرمانداری و ابلاغ به شورای شهر گرانی نقدی اتوبوس‌ها عملی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا