مشهد

نرخ کرایه تاکسی‌های سواری سال آینده ۳۵ درصد افزایش می‌یابد

در جلسه امروزدیروز شورای شهر مشهد، با تصویب شورای اسلامی شهر مشهد، نرخ کرایه تاکسی‌های سواری در سال آینده ۳۵.۲ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  مشهدمقدس، محمدرضا حیدری ظهر امروز در صد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار داشت: در موضوع طرح اطراف حرم مطهر، موضوع اصلی ما مردم هستند و امیدواریم با هم‌افزایی این موضوع را دنبال کنیم.

حیدری گفت: چهار رکن برای تصویب در کمیسیون ماده پنج وجود دارد شامل نقشه اراضی کاربری، سند دفترچه ضوابط و مقررات، سند تراز مالی و در نهایت مطالعات پشتیبان است، که ما این چهار رکن را ندیده‌ایم.

وی بیان کرد: خواست ما این است که این اسناد را رو کنند و اگر نقصی وجود داشت آیا نتایج را تصحیح خواهند کرد! ما برای تک‌تک طرح‌ها انتشار در فضای عمومی را اجرا کرده‌ایم، اما پنهان کردن چه چیزی را آشکار می‌کند.

حیدری گفت: نکته دیگر این است که در طرح جدید تثبیت مجاوران شکل خواهد گرفت که سیاست شورای پنجم همین بوده است. دغدغه مجاوران این بود که این وضعیت مناسب زیست نیست. ما برای تثبیت حضور ساکنان شرایط را ایجاد کردیم و مستندات آن وجود دارد.

به گفته وی، در احیای مسیر‌های تاریخی نیز تلاش کردیم و برای این موضوع بودجه تعیین کردیم. ما در این دوره، هم به حفظ منابع دینی و هم نظر مردم پایبند بودیم. به کسانی که به‌دلیل تعهد سازمانی در این طرح مشارکت کردند، می‌گویم که آنچه شما در این طرح با مردم کردید، از خاطر آن‌ها نخواهد رفت و باید برای این فضای قدسی دل بسوزانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: اما هنوز هم دیر نشده است و برای تحقق‌پذیری طرح باید دل‌سوزی و برای حقوق مردم تلاش کرد. ما منطق و استدلال خودمان را مطرح می‌کنیم، اما آنچه در توان ما نیست به عهده کسانی است که تصمیم‌گیری می‌کنند.

در جلسه امروز شورای شهر مشهد، با تصویب شورای اسلامی شهر مشهد، نرخ کرایه تاکسی‌های سواری در سال آینده ۳۵٫۲ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

بر این اساس به نرخ شب کاری‌ها و روز‌های یخبندان ۲۰ درصد افزایش می‌یابد و همچین ۳۰ درصد از طرف شهرداری به عنوان یارانه حمل و نقل معلولان به تاکسی رانان پرداخت خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا