مشهد

نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا در مشهد برگزار می‌شود

مشهد| ‌نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، حمید ابراهیمی عصر امروز در نشست خبری برگزاری یازدهمین دوره از نمایشگاه های لیزینگ و فروش اقساطی کالا اظهار داشت: این نمایشگاه یکی از نمایشگاه های موفق در فروش لوازم خانگی، مبلمان و کالاهای مورد نیاز مردم است.

مدیر برگزاری یازدهمین دوره از نمایشگاه های لیزینگ و فروش اقساطی کالا یکی از دلایل استقبال از این نمایشگاه را شرایط آسان برای خرید دانست و ادامه داد: تمام فروش ها در این نمایشگاه به صورت اقساطی انجام می شود اما برای خریدهای نقدی تخفیفاتی در نظر گرفته می شود.

ابراهیمی بیان کرد: یکی از شرایط ثبت نام در نمایشگاه دارا بودن به مجوز کسب است که تمامی شرکت های حاضر در نمایشگاه دارای مجوز هستند.

وی با اشاره به این که با خرید و فروش کالای قاچاق در نمایشگاه غیرمجاز می باشد و با آن برخورد قانونی صورت می گیرد عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم و کاهش تورم قدرت خرید مزدم رو به افزایش است و صنعت لیزینگ می تواند در ردیف بهترین صنایع قرار گیرد.

وی با اعلام این که ۸۵ درصد از خریدهای کشور ژاپن لیزینگی است تصریح کرد: متاسفانه تنها یک تا دو درصد خریدها در کشور ایران به صورت لیزینگی انجام می شود که این امر گویای عدم اطلاع رسانی صحیح و فرهنگ سازی است.

ابراهیمی افزود: صنعت لیزینگ در ایران تنها در خرید خودرو دیده می شود که با شرایط سودی آن زیاد مورد استقبال قرار نگرفت، در حال حاضر ۴۵ شرکت قدرتمند در کشور وارد صنعت لیزینگ شدند و امیدواریم با تشکیل انجمن لیزینگ ایران شرایط بهبود یابد.

وی یازدهمین دوره از نمایشگاه های لیزینگ و فروش اقساطی کالا را در زمره پربازدیدکننده ترین نمایشگاه ها خواند و یادآور شد: پیش بینی می کنیم بیش از ۶۰ هزار بازدیدکننده از نمایشگاه داشته باشیم.

وی گفت: ۱۰ هزار متر مربع فضای مفید نمایشگاه است و شامل۲۰ هزار متر مربع سالن مسقف می باشد.

ابراهیمی با اشاره به این که ۲۵۵ شرکت معتبر از استان های تهران، آذرباییجان شرقی، اصفهان و مشهد در نمایشگاه حضور دارند گفت: عمده فعالیت غرفه داران در زمینه مبلمان، منسوجات، لوستر و روشنایی و فرش است.

وی به استقبال کارمندان از این نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش کردیم شرایط آسان خرید در نمایشگاه ایجاد کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا