مشهد

نماینده مردم مشهد در مجلس: دولت برنامه‌ای برای مسکن ندارد/ ۷۰ درصد درآمد برخی اقشار صرف اجاره می‌شود

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اساسا برنامه خاصی برای مهار گرانی حوزه مسکن ندارد و آن را رها کرده است.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس با اشاره به وضعیت نابسامان مسکن در مشهد اظهار داشت: ظرف روزهای اخیر جلسه‌ای با اتحادیه املاک در مشهد برگزار و در ارتباط با مسائل و مشکلات این حوزه رایزنی‌هایی صورت گرفت.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: در بخشی از این جلسه در زمینه راهکارهای مورد نیاز برای مهار گرانی افسارگسیخته در بازار مسکن مشهد نیز تبادل نظرهایی شد و البته مشکلاتی نیز بنگاه‌های معاملاتی دارند که مورد بررسی قرار گرفت.

پژمانفر خاطرنشان کرد: مسئله مسکن یک موضوع مربوط به مشهد و استان خراسان رضوی نیست و در سراسر کشور شاهد هستیم که این موضوع مبتلابه است و بسیاری از اقشار با آن درگیر هستند.

وی گفت: اساسا معتقدم دولت در موضوع مسکن ورودی نداشته و این حوزه را رها کرده و هیچ برنامه‌ای برای ساماندهی بازار مسکن ندارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز شاهد هستیم که فشار وارد آمده بر قشر ضعیف جامعه در موضوع مسکن بالا است و برخی اقشار تا ۷۰ درصد درآمد خود را به موضوع مسکن اختصاص می‌دهند.

پژمانفر بیان کرد: امیدواریم مجلس شورای اسلامی نیز به صورت فوری و البته کارآمد به موضوع مسکن ورود داشته باشد و بتوانیم در این حوزه اقدام مناسب را صورت دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا