مشهد

هتل‌داری در مشهد ضرر می‌‌دهد/ احداث ۵۰ درصد ظرفیت‌ اقامتی کشور در مشهد

محمد قانعی

رئیس اتحادیه هتل‌داران خراسان رضوی با بیان اینکه هم اکنون مشکلات زیادی برای صنف هتل‌داران در خراسان رضوی وجود دارد، گفت: با وضعیتی که هم‌اکنون به وجود آمده باید گفت هتل‌داری در مشهد مقدس ضرر می‌دهد.

محمد قانعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: هم اکنون  مشکلات زیادی برا صنف هتل‌داران در خراسان رضوی وجود دارد و برخی از هم‌صنفان ما بر آن شده‌اند که واحدهای خود را برای رهایی از این چالش‌ها بفروشند.

وی ادامه داد: ایده‌ای اشتباه مبنی بر این تصور که حرفه هتل‌داری سود بسیاری دارد سبب شده حقوق دولتی زیادی از آنها درخواست شود در صورتی که نسبت به سرمایه‌گذاری انجام شده این حرفه سود بالایی ندارد.

رئیس اتحادیه هتل‌داران خراسان رضوی تأکید کرد: همچنین تمام دستگاه‌ها برای ساخت زائرسرا وارد عمل شده‌اند در صورتی که نیازی به این امر در خراسان رضوی اصلا وجود ندارد زیرا حدود ۵۰ درصد ظرفیت‌های اقامتی تمام کشور در این شهر ساخته شده‌اند و قیمت‌های بسیار پایینی هم وجود دارد.

قانعی بیان کرد: هم اکنون خانه مسافر و مراکز غیرمجاز اقامتی نیز در مشهد وجود دارند که فعالیت را برای واحدهای مجاز سخت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از افراد به علت وضعیت نامناسب هتل‌داری در مشهد متضرر و ورشکسته هستند و برایشان مشکلاتی به وجود آمده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + دو =

دکمه بازگشت به بالا