ایران

هوای کشور گرم‌تر خواهد شد

 

دمای هوا

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از افزایش دمای اکثر نقاط کشور طی روزهای آتی خبرداد و گفت: تا پایان هفته جوی نسبتاً آرام در کشور حکمفرما خواهد بود و شاهد گرم‌تر شدن هوا در غالب نقاط هستیم.

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: جوی نسبتاً آرام و آسمانی صاف و آفتابی تا پایان هفته در اکثر نقاط کشور همراه خواهد بود که رفته رفته شاهد افزایش دما در نقاط مختلف کشور هستیم.

وی ادامه داد: فقط امروز و در زمان عصر در بخشهایی از مناطق شمال شرق، ارتفاعات مرکزی و شرقی البرز شاهد افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و وزش باد خواهیم بود؛این ناپایداریها در روز یکشنبه ضعیف‌تر خواهد شد و تنها به بخشهایی از شمال شرق کشور و ارتفاعات مرکزی البرز محدود خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی دو روز آتی خلیج فارس مواج خواهد بود و در روز یکشنبه از ارتفاع امواج و شدت وزش باد به‌طور نسبی کاسته خواهد شد.

به گفته وظیفه، روز دوشنبه نیز ارتفاعات مرکزی و شرقی البرز با ناپایداریهای محدودی مواجه خواهد شد و بارشهای پراکنده باران به‌وقوع می‌پیوندد.

وی ادامه داد: طی سه روز آتی در شرق کشور وقوع وزش باد شدید دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور اردبیل با چهار درجه بالای صفر را خنک‌ترین و زاهدان با ۴۰ درجه بالای صفر را گرم‌ترین نقطه کشور دانست و گفت: دمای هوای امروز تهران به ۲۹درجه بالای صفر رسید و جوی نسبتاً آرام همراه با بارشهای پراکنده باران به‌وقوع می‌پیوندد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + نه =

دکمه بازگشت به بالا