مشهد

هوشمندسازی شهر مشهد در جشنواره “خانه بهار” نوروز ۹۷

المان نوروزی

سرپرست خانه هنرمندان شهرداری مشهد از توجه ویژه به موضوع هوشمندسازی شهر در جشنواره هنر شهری مشهد ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مصطفی حسن‌زاده عصر امروز در نشست خبری جشنواره هنر شهری مشهد با عنوان “خانه بهار” که در محل مدیریت امور هنری شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار داشت: به دنبال هوشمندسازی شهر در جشنواره خانه بهار در مشهد هستیم. 

وی تصریح کرد: همچنین نظرسنجی و عکس‌های موبایلی را در این دوره از جشنواره برگزار خواهیم کرد که نفر برتر جشنواره عکس‌های موبایلی از طریق رأی مردم انتخاب می‌شود.

سرپرست خانه هنرمندان شهرداری مشهد توجه به محیط‌زیست در این فراخوان جشنواره انجام می‌شود، بیان کرد: بخش گران‌سنگ‌های زیبا برای نخستین‌بار به جشنواره خانه بهار اضافه شده است.

حسن‌زاده اظهار داشت: نباید این طرح را محدود به بازه‌های زمانی خاص بکنیم و مثلا در یک دوره مانند بهار آن‌ها را پیگیری کنیم بلکه باید آن را به تمام طول سال وصل کنیم.

احسان مهدوی نیز در این نشست خبری گفت: این جشنواره در ۸ بخش شهدا، عیدگاه، دریادل، پنجراه، زیباشهر، سعدآباد، جنت و گلشهره برگزار و هر کدام از این موضوعات سرفصلی جداگانه خواهد داشت.

دبیر طرح استقبال از بهار ۹۷ بیان کرد: هر بخش میز داور مختص به خود را دارد و امسال در برابر کپی کردن آثار خواهیم ایستاد و در صورت مشخص شدن کپی بودن یک اثر قرارداد ما با هنرمند آن طرح فسخ و وی از حضور در این فراخوان به مدت دو سال محروم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این فراخوان اسامی داوران را قید کردیم و این اسامی بسیار برای هنرمندان جذاب هستند تا به جشنواره اعتماد کنند و در آن مشارکت داشته‌ باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − هفت =

دکمه بازگشت به بالا