ایران

واژگونی اتوبوس زائران کربلا در جاده اهواز/ وضعیت 4 مصدوم وخیم است (+عکس)

 

مسافران این اتوبوس زائران کربلا از کشورهای افغانستان، پاکستان و نیز تعدادی از خراسان جنوبی بودند که در این حادثه مصدوم شدند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: وضعیت جسمی 4 مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در مسیر اهواز – شوش مساعد نیست.
 
به گزارش ایرنا، در حادثه واژگونی یکدستگاه اتوبوس ولوو با 45 مسافر در جاده اهواز – شوش در عصر روز سه شنبه تعدادی مصدوم شدند.

این اتوبوس که از اهواز عازم تهران بود ساعت 16:15 دقیقه عصر سه شنبه حوالی روستای الهایی در جاده ترانزیتی جنوب – تهران و 30 کیلومتری اهواز واژگون شد.

یوسف پریدار چهارشنبه به ایرنا افزود: در این حادثه 31 نفر مصدوم شدند که توسط 12 کد آمبولانس و اتوبوس آمبولانس فوریت های پزشکی از دزفول ، شوش و اهواز به بیمارستانهای نظام مافی شوش و گلستان اهواز منتقل شدند.

وی اظهار داشت: وضعیت جسمی 4 مصدوم این حادثه که به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده اند مساعد نیست.

افضل زاده رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز گفت: مسافران این اتوبوس زائران کربلا از کشورهای افغانستان، پاکستان و نیز تعدادی از خراسان جنوبی بودند که در این حادثه مصدوم شدند.

مسافران و مصدومان بهبود یافته این حادثه سه شنبه شب در زائر سرای آستان حضرت دانیال نبی (ع) اسکان داده شدند.

جاده اهواز – شوش – اندیمشک به طول 150 کیلومتر از جاده های ترانزیتی کشور می باشد که بخش زیادی از حجم بار بنادر جنوب کشور از این مسیر به تهران و مرکز کشور منتقل می شود.

تکمیلی: 33 نفر مصدوم شدند

 مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی خوزستان از زخمی شدن 33 نفر در حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری خبر داد.

رضا رفیعی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه این حادثه فوتی بر جای نگذاشت. مصدومان حادثه نیز توسط اورژانس خوزستان جهت درمان به بیمارستانهای اهواز و شوش انتقال یافتند.

واژگونی اتوبوس زائران کربلا در جاده اهواز/ وضعیت 4 مصدوم وخیم است

واژگونی اتوبوس زائران کربلا در جاده اهواز/ وضعیت 4 مصدوم وخیم است

واژگونی اتوبوس زائران کربلا در جاده اهواز/ وضعیت 4 مصدوم وخیم است

 
منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا