خراسان

وحشت از خنجر کماندویی!

 
 

 

خراسان:متهم به قتل پرونده «رقص مرگبار تیغ کماندویی در مجلس عروسی» روز گذشته در شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، مقابل قاضی کاظم میرزایی ایستاد و ضمن رد اتهام قتل عمد، گفت: در حال فرار، وقتی خنجر کماندویی را در هوا می چرخاندم و با آن قدرت نمایی می کردم، همه افرادی که در تعقیب من بودند، از وحشت میخکوب می شدند و من دوباره مسافتی را از چنگ آنان می گریختم.

به گزارش خراسان، این ها بخشی از اظهارات «دانیال» جوان ۲۱ساله ای است که روز گذشته در اولین جلسه بازپرسی عنوان کرد. او که به اتهام قتل جوان ۲۴ساله ای به نام «سیدرضا» دستگیر شده است، حلقه های آهنین گره خورده بر دستانش را جابه جا کرد و مقابل میز عدالت ایستاد تا به سوالات تخصصی قاضی ویژه قتل عمد پاسخ گوید.وی که در پاسخ گویی به سوالات فنی مقام قضایی دچار تناقض گویی شده و تلاش می کرد اتهام قتل عمدی را انکار کند، به بیان ماجرای درگیری خونین در مجلس عروسی پرداخت و گفت: «خنجر کماندویی» مال من است و هنگام درگیری، آن را به کمرم بسته بودم! اگرچه هنگام دستگیری ادعا کردم که چاقوی مورد استفاده در نزاع را از دست یکی از دوستانم گرفتم، اما اکنون که شواهد و مستندات را می بینم، دیگر نمی توانم این موضوع را انکار کنم! بله! من آن روز دروغ گفتم و خنجر کماندویی مال خودم است.
متهم به  قتل سپس در حضور قاضی کاظم میرزایی به تشریح جزئیات حادثه مرگبار در مجلس عروسی پرداخت و گفت: کسی به طور مستقیم مرا به مجلس عروسی که در روستای آبروان برگزار می شد، دعوت نکرده بود. آن شب با  یکی از دوستانم که با برادر عروس آشنا بود، به مجلس عروسی رفتیم. وقتی گرم رقص و پایکوبی بودیم صدای فردی را شنیدیم که خارج از محل رقص ناسزا می گفت. در این لحظه دوستم فریاد زد «کسی که فحش می دهد بیاید رو به روی ما بایستد و فحش بدهد» .
متهم ادامه داد: همین موضوع و خودنمایی ما منجر به مشاجره لفظی بین جوانان دو روستای آبروان و تنگل شور شد، ولی طولی نکشید که شاخ و شانه کشیدن ها شدت گرفت و ناگهان درگیری فیزیکی آغاز شد. من هم که خنجر کماندویی را به کمرم بسته بودم، بیرون کشیدم و فریادزنان به سوی یکی از افرادی حمله ور شدم که دوستم را روی زمین انداخته بود. من از پشت سر ضربه ای به کتف او زدم که پیراهنش پاره شد. برادرعروس نیز که با ضربه چاقو از ناحیه صورت مجروح شده  بود، تلاش کرد جلوی نزاع را بگیرد. او می گفت شما فرض کنید به من فحش داده اند، بروید و نزاع را رها کنید! ولی دیگر دیر شده بود و دو نفر دیگر هم چاقوهایشان را بیرون کشیده بودند. من هم پس از این درگیری، فرار کردم ولی مردم داخل کوچه به تعقیب من پرداختند. من برای ترساندن آن ها، خنجر کماندویی را می چرخاندم و تهدید می کردم، آن ها هم وحشت می کردند و دیگر جلوتر نمی آمدند. من از این فرصت استفاده می کردم و مسافتی را می گریختم ولی باز هم آن ها با بیل و سنگ به طرف من هجوم می آوردند، تا این که به پیشنهاد یکی از روستاییان چاقوی کماندویی را به آن ها دادم، ولی در همین هنگام بود که آن ها روی سرم ریختند و مرا به شدت کتک زدند!
متهم ۲۱ساله این پرونده جنایی همچنین ضمن رد اتهام قتل عمدی گفت: فردی را که من با چاقو زده ام، زنده است و نمی دانم چه کسی با چاقو به سیدرضا(مقتول) حمله کرد.
گزارش خراسان حاکی است: متهم جوان در حالی اتهام قدرت نمایی و تهدید با سلاح سرد را پذیرفت که قاضی میرزایی با صدور قرار بازداشت موقت وی را روانه زندان کرد تا تحقیقات بیشتری درباره این پرونده جنایی صورت گیرد.
شایان ذکر است: دقایق اولیه بامداد شنبه گذشته، نزاع خونینی در مجلس عروسی یکی از اهالی روستای آبروان از توابع مشهد رخ داد که طی آن جوان ۲۴ساله ای با وارد آمدن ضربه چاقو به قفسه سینه به قتل رسید و دو جوان دیگر نیز به همراه متهم به قتل، مجروح شدند.
بنابراین گزارش، با حضور شبانه قاضی کاظم میرزایی (قاضی ویژه قتل عمد) در محل وقوع حادثه و مرکز درمانی، تحقیقات میدانی در این باره آغاز و جوان ۲۱ساله مجروح به اتهام ارتکاب قتل عمد با توجه به بررسی های مقدماتی دستگیر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا